Bilder på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Kanske inte så teknisk produkt men ack så trevlig. Men hu vad den kostade. 73 spänn Trodde i min enfald att den låg på runt 50 spänn. Men det får det vara värt så mackorna smakar som i när man var liten

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det blev dags uppgradera vardagsrummet med en popcornmaskin och med det måste man även har något äta det till också. Blev en Panasonic DP-UB820 och ett gäng 4k filmer från cdon samt några beg. förövrigt är bloodshot 100 gånger sämre än färdigskivat bröd.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Kanske inte så teknisk produkt men ack så trevlig. Men hu vad den kostade. 73 spänn Trodde i min enfald att den låg på runt 50 spänn. Men det får det vara värt så mackorna smakar som i när man var liten

Priset stämde väl för ca 8-12 månader sen, men du kanske inte behövt köpa nytt sen dess

Skrivet av Henrikfotograf:

Det blev dags uppgradera vardagsrummet med en popcornmaskin och med det måste man även har något äta det till också. Blev en Panasonic DP-UB820 och ett gäng 4k filmer från cdon samt några beg. förövrigt är bloodshot 100 gånger sämre än färdigskivat bröd

Såg smaskigt ut Läggs kärnorna i plastbehållaren och värms uppifrån?
Edit: Eller de kanske poppas i metallbehållaren och så häller man ut dom ser jag nu.

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Kanske inte så teknisk produkt men ack så trevlig. Men hu vad den kostade. 73 spänn Trodde i min enfald att den låg på runt 50 spänn. Men det får det vara värt så mackorna smakar som i när man var liten

<Uppladdad bildlänk>

Köper enbart den röda bregotten, värt pengarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Det blev dags uppgradera vardagsrummet med en popcornmaskin och med det måste man även har något äta det till också. Blev en Panasonic DP-UB820 och ett gäng 4k filmer från cdon samt några beg. förövrigt är bloodshot 100 gånger sämre än färdigskivat bröd.

https://i.imgur.com/9AIXseR.jpg
https://i.imgur.com/JugfcTM.jpg
https://i.imgur.com/ovJIyHa.jpg
https://i.imgur.com/q4mUhDB.jpg

Hade den där popcon-maskinen innan jag köpte denna för inte så länge sedan. Har man plats är denna guld värd!
Smakar som på bio

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hade den där popcon-maskinen innan jag köpte denna för inte så länge sedan. Har man plats är denna guld värd!
Smakar som på bio
<Uppladdad bildlänk>

Jag tror det heta tipset är kokosfett för att få rätt smak

Permalänk
Medlem

Länge gått och suktat efter en Ember mug då det kan gå länge mellan både hämtandet av kaffe men även klunkarna
Passade även på att ro hem en SSD när @inet hade en i ett drop på dubbelklick i torsdags, och sist men inte minst en liten switch så man har anledning att skaffa flera hårda paket som kräver trådat nätverk.

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hade den där popcon-maskinen innan jag köpte denna för inte så länge sedan. Har man plats är denna guld värd!
Smakar som på bio
<Uppladdad bildlänk>

Den där ser väldigt trevlig och bör införskaffa omgående till mitt vardagsrum 😋

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Den där ser väldigt trevlig och bör införskaffa omgående till mitt vardagsrum 😋

Då kan du köpa de större påsarna
https://bagarenochkocken.se/fler-produkter/skafferiet/ovrigt-...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Ny powerbank. Kollat lite på den här då tjejen har en likadan. Jag hade redan en på 20 000 mAh men den laddar inte alls lika fort. Kan vara rätt gött att den även kan ladda fort när man väl använder den. NetOnNet hade idag den på erbjudande för medlemmar så 299 kr istället för 499 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

https://i.imgur.com/fyzR10E.jpg

Ny powerbank. Kollat lite på den här då tjejen har en likadan. Jag hade redan en på 20 000 mAh men den laddar inte alls lika fort. Kan vara rätt gött att den även kan ladda fort när man väl använder den. NetOnNet hade idag den på erbjudande för medlemmar så 299 kr istället för 499 kr.

Tack, blev 3st

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Medlem

Fick precis hem en LG DualUp (och en dubbel gasarm för o sätta båda skärmarna på)

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Kanske inte så teknisk produkt men ack så trevlig. Men hu vad den kostade. 73 spänn Trodde i min enfald att den låg på runt 50 spänn. Men det får det vara värt så mackorna smakar som i när man var liten

<Uppladdad bildlänk>

Noterade samma sak.
Kollade över på det billiga ”smöret” som nu kostade 60:-(!)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonywalk:

Fick precis hem en LG DualUp (och en dubbel gasarm för o sätta båda skärmarna på)

https://i.imgur.com/gfgmj6a.jpg

Spännande formfaktor! Hade lätt kunnat se mig själv ha två sådana som flankerar huvudskärmen. Tycker att ju större skärmarna blivit på diagonalen, desto mindre praktiskt har det blivit att ha en treskärmslösning. Tack för inspiration!

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kotan:

Priset stämde väl för ca 8-12 månader sen, men du kanske inte behövt köpa nytt sen dess

Såg smaskigt ut Läggs kärnorna i plastbehållaren och värms uppifrån?
Edit: Eller de kanske poppas i metallbehållaren och så häller man ut dom ser jag nu.

Har inte kollat så noga. Såg det när jag kollade kvittot (får det via mail) och reagerade. Men det får det väl vara värt så mackan smakar som den ska och inte syntetiskt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vet inte om det var ok att posta digitala köp eftersom det kan falla under regeln "inga produktbilder"... men det var iaf ingen som sparkade bakut när jag postade det senast😉

Senaste tre Steam-inköpen är först det rent visuellt väldigt amatöraktiga Awakened Evil som trots sitt utseende känns som ett spel jag kommer gilla😊
Och sedan det något mindre amatöraktiga spelet Rat Cage, det ser ut att falla i genren jag brukar placera spel som Limbo, Inside och Little Nightmare och det gillar jag.
Sist är ett spel som absolut inte ser amatöraktigt ut... Season: A Letter to the Future som snarare ser väldigt proffsigt ut, vet inte genren riktigt men ska vara ett äventyrsspel... ser väldigt långsamt och lugnt ut... "mysigt" helt enkelt, jag kommer garanterat att gilla det😅

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Permalänk
Gallerikonnässör

Passade på att köpa en större SSD i helgen.

Visa signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Detta (det är inte en lakrits shot)

ledde till detta

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Detta (det är inte en lakrits shot)
<Uppladdad bildlänk>

ledde till detta
<Uppladdad bildlänk>

Saab livet

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Fick hem en beställning från Keygem tidigare idag.

Staebis v2 stabilizers

Stab shrinks (innan någon påpekar det uppenbara, ja jag vet att jag kunde fixat egna )

Switch pads

Tribosys 3203 lube

Musmatta med space tema, ska vänta med att öppna upp den så bjuder på en produktbild från Keygem

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Saab livet

Om den stått för länge så blir det så

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Jag orkade inte med hbo max dåliga bild/ljud kvalite, så jag köpte dom här två på blu ray istället.

Hitta dom här två beg på facebook och slog till direkt. Tycker dom är två är dom bästa i film serien.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Blev ett gäng råttor till djuren men känns lite som att bild här kan va en aning opassande =o

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Köpte ett billigt stativ för att slipa vrida sönder nacken om man vill kolla på andra skärmen, verkar göra jobbet utan större svårigheter och känns förvånansvärt stabilt för priset under 500kr, skärmen den håller är en äldre Asus 27"

Blev även ett par IEMs från Moondrop, mina dyra HyperX som jag var supernöjd med sprack i bygeln och garantin var slut, köpte ett par Steelseries Nova 7 av en polare i nyskick men fick problem med torr hud så kan inte ha dem länge utan att det börjar klia. IEMs löser problemet iaf kortsiktigt, Aria låg ok prismässigt och första intryck är positivt även om tillverkaren rekommenderar 100h spelning innan de når sin peak, ska bli intressant att se om man märker någon skillnad.

Sist men inte minst ett par skor att motionera i eftersom jag är för fet.

Visa signatur

Lian Li PC-O11 - Gigabyte Z390 AORUS MASTER - Intel 9900K - EVGA GeForce RTX 2080 Ti - Corsair 4x8GB 3200 MHz CL16

Permalänk
Medlem

2600 TBW på en 2TB Gen3 SSD för bara 1300 kr?! TAKE MY MONEY!

Och en Oneplus 10T. 150W-laddningen är ju underbar. Och den blir inte så varm heller under laddning

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

En ny custom keycap, (uppe i höger hörn)

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Köpte ett XFX Radeon RX 7900XTX Merc 310, förhoppningsvis så kommer det fungera bra i 4K de kommande 2-4 åren Väldigt nöjd med kortet, det har överträffat mina förväntningar.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Kabel till sensor samt en dragfjäder i metall som jag blev sugen på att testa då den var väldigt billig och ser ut att vara smidig när det ska rullas upp. Ska dock bara testa den i låg volt rör (att köra metall i rör med 220v är lite för spännade för mig

)

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Senaste nya experimentpryl till min nya solcellshobby.

Eftersom jag var igång med ett solcellsbygge med 4 x 100w polykrystaling panelen från Biltema (ett äventyr som kostade 11500,- inkl. 40A kontroller, tjocka kablar, kopplare, batteriklämmor på 100 tals ampere, 2 x fritidsbatterier + inverterare + mätningsdosa...

...så köpte jag för skojs skull ett Amazon 200w paket med flexibla solcellpaneler komplet med kontrollbox och sladdar (bara panelen visas i bilden ovan, bredvid ett av mina Biltema Polykristallin panelen) för 2400,- Sek. Jag tänkte det var såpass billig att jag ville experimentera lite med det, dessutom är det MONOkrystalin panelen som ska ha bättre effektivitet än Polykristallin.

...när slutar mitt solcellsäventyr?