Permalänk
Medlem

Speldator 8k-14k

Hej!

Min dator gick åt helsike, letar efter en ny dator runt 8-14k beroende på komponenter!

Kan även tänka mig delar så som nätaggregatet, moderkort, processor, ram och grafikkort så jag kan bygga ihop en egen. Så kan jag använda mitt gamla chassi och hårddiskar.

Vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig men skicka gärna vad ni har och pris!

Hämtar i Stockholm och perfekt om de går tunnelbanan dit.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Datorn har aldrig överklockats eller använts till mining.

1. Chassi: Fractal Define Meshify C TG

2. Processor: AMD Ryzen 2700x med Wraith Prismkylaren

3. Moderkort: ASUS ROG STRIX X470-F Gaming

4. Grafikkort: EVGA GeForce GTX 1080 8GB SC Gaming ACX 3.0 (08G-P4-6183-KR)

5. Ram minnen: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16
Vengeance (art: 5301223)

6. Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 v2 Strömförsörjning - 750 Watt - 140 mm - 80 Plus Gold certificate

7. SSD: Samsung SSD 970 EVO PLUS 500GB M.2

OS: Windows 10 Home

Har kvitto och kartonger på allt.

Om det skulle vara av intresse så hör av dig! Jag bor i Stockholm, tyvärr går inte tunnelbanan hit men jag kan erbjuda mig att köra datorn till dig.

Med vänliga hälsningar,
Philip

Permalänk

Tjena! Jag säljer min dator just nu, som är extremt sparsamt använd under det knappa året sen jag köpte den. Den fungerar som ny och kvittot finns kvar.

Är denna jag har: https://www.inet.se/produkt/2219184/lenovo-legion-t5-ryzen-7-...

Priset kan vi diskutera fram, men tänkte att jag skickar med två gamingskärmar också om du vill ha den. Bor tyvärr långt ifrån Stockholm så hade behövt skicka den, men har delvis originalemballage kvar som Inet skickade i, och packar dessutom den ännu extra säkert. Spårbart också om du vill såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arneankann:

Kommer prioritera runt omkring Stockholm just nu! Förhoppningsvis hittar jag något här annars hör jag av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip122:

Tackar men avböjer de är för lik prestandan i min gamla burk och runt denna pris klass förväntar jag mig högre.

Permalänk
Skrivet av Wizook:

Kommer prioritera runt omkring Stockholm just nu! Förhoppningsvis hittar jag något här annars hör jag av mig.

Jajemen, hör av dig!

Permalänk
Medlem

Har precis fixat ny dator, så har gamla som jag tänkt sälja av. Skulle inte vara några 8-14k då inte, utan tänkte mer kring 5.000 kanske. Inget grafikkort då.

Det som i så fall är kvar i systemet är:
Asus Z370-F
8700k (aldrig överklockat)
Corsair H150i Pro XT
Corsair 4x8gb 3000mhz CL15
Samsung 970 EVO 500gb NVMe
Corsair RM750x v2

Två 140mm fläktar i fronten samt en baktill (med tillhörande Commander pro hub).

Bor ca en timma biltur utanför Stockholm.

Permalänk
Medlem

Sitter en Samsung 1TB SSD (2.5" Sata) i datorn med, glömde skriva dit den.

Permalänk
Medlem

Fick du tag på något?

PM annars, bor i sumpan

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad