Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Diablo 2 resurrected, hur är det nu?

Permalänk
Medlem

Diablo 2 resurrected, hur är det nu?

Funderar på att köpa Diablo 2 resurrected till PS5.. Är det någon som vet om spelet är bättre nu än det var när det släpptes??? Alla recensioner är ju ifrån släppdagen och ingen bryr sig om att skriva nya reviews för ett spel som fick så mycket skit. Älskade Diablo och Diablo 2. Har spelat bägge i osunda mängder. Diablo var även portat i en hyfsad version till playstation som jag spelat igenom.... Hursomhelst. Är diablo 2 resurrected värt 150 kronor på Ps5 eller blir jag besviken?

Nutid ligger det på 38 av 100 på metacritic, user reviews...

Permalänk
Medlem

Det är utan tvekan värt 150 spänn. Jag har det på PC och ska köpa det till PS4an nu på rean bara för att kunna casualspela i soffan.

Det finns inget dåligt med spelet alls på PC iaf. Utmärkt nyversion av ett odödligt spel.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Håller med @2000+

D2 är mitt favoritspel genom tiderna och D2R är en värdig remaster. De har gjort en del förbättringar men inget som förstör spelet. Jag spelar också på PC så kan inte uttala mig om PS-versionen, men det är lätt värt att testa.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk

köpte det för nått/nåra år sen å plöjt igenom kampanjen en gång för att återuppleva spelet igen sen man spela det sist för sådär 15 år sen eller nått.

och tyckte det var precis som jag kommer ihåg orginalet märkte ingen skillnad alls.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows