Söker ett trådlöst, uppladdningsbart tangentbord med kort slaglängd som är skönt för fingrarna.

Permalänk

Söker ett trådlöst, uppladdningsbart tangentbord med kort slaglängd som är skönt för fingrarna.

Hej!
Söker ett trådlöst, uppladningsbart tangentbord med kort slaglängd såsom ett laptoptangentbord.
Jag skulle vilja att tangenterna eller trycken mot dem är lite "mjukt". Får lite ont i fingrarna av mitt nuvarande. Ibland testar jag olika som är helt annorlunda. Ibland är tangenterna av gummi, men tror det mer handlar om själva nedtrycket.
Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasterChiefSolidSnake:

Hej!
Söker ett trådlöst, uppladningsbart tangentbord med kort slaglängd såsom ett laptoptangentbord.
Jag skulle vilja att tangenterna eller trycken mot dem är lite "mjukt". Får lite ont i fingrarna av mitt nuvarande. Ibland testar jag olika som är helt annorlunda. Ibland är tangenterna av gummi, men tror det mer handlar om själva nedtrycket.
Tackar!

Logitech G915? Är nöjd med både mitt fullsize och TKL. Till början av sambons programmerings resa unnade jag henne ett Iqunix med "golden pink switches" som jag är otroligt avundsjuk på.. Trådlöst också naturligtvis med bluetooth eller dongel. Ljudet är krämigt och det är fantastiskt skönt och mjukt att skriva på.

Permalänk

Skulle vilja ha något som inte har numeriska satsen på sidan. Något lite mindre som man kan ha med sig i ryggan när man reser.

Permalänk
Medlem

K360 kanske? Inte superkompakt men ca 5 cm kortare på bredden än standard. Saxbrytare som en laptop.

https://www.amazon.se/dp/B005KSXJZ0/

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB