Permalänk
Medlem

Söker split keyboard!

Hej

Är intresserad av att köpa split keyboard om det är någon som har ett liggandes och är intresserad av att sälja.

// johannes

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett Corne-kit av något slag som aldrig byggdes ihop av något slag , ifall det är intressant

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av s1lvertunga:

Jag har ett Corne-kit av något slag som aldrig byggdes ihop av något slag , ifall det är intressant

köar gärna på detta om inte ts vill ha det.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av s1lvertunga:

Jag har ett Corne-kit av något slag som aldrig byggdes ihop av något slag , ifall det är intressant

Hej, skickar pm.

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag har ett Mistral Barocco tangentbord med Cherry MX red brytare som jag inte använder.

Permalänk
Medlem

Hej,

Har ett lily58 med röda switches om intressant.

Permalänk
Medlem

Har ett keebio Iris som med bruna switchar som jag tänkte att jag skulle använda på jobbet men blev ett annat bygge istället
Följer med två st. TRRS kablar, dels en original samt en custom coilad svart

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Hejsan, jag har ett Mistral Barocco tangentbord med Cherry MX red brytare som jag inte använder.

Skrivet av file-:

Hej,

Har ett lily58 med röda switches om intressant.

Skrivet av BoilInBagRis:

Har ett keebio Iris som med bruna switchar som jag tänkte att jag skulle använda på jobbet men blev ett annat bygge istället
Följer med två st. TRRS kablar, dels en original samt en custom coilad svart

Återkopplar till er i PM!

Permalänk
Medlem

https://www.reddit.com/r/mechmarket/comments/higkf6/ic_corne_...

Vad jag ser så är controller socketat, men inte tangenter för hotswap. Ska dock finnas sockets för det om man vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Har ett keebio Iris som med bruna switchar som jag tänkte att jag skulle använda på jobbet men blev ett annat bygge istället
Följer med två st. TRRS kablar, dels en original samt en custom coilad svart

Kollade upp det där lite snabbt, har du någon bild? Kan vara intresserad (dock inte av brytarna)

Visa signatur

Que sera, sera