Komplett SweC-Bonanza 5 - Power up edition - Diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av soder123:

@komplett
Fixar ni så att koden funkar till 5800x3d tack.
Vi är många som vill beställa den

Det var många som ville köpa så den dealen tog slut väldigt fort.

Skrivet av kawkstege:

Jag körde koden 13:37 och det fungerade inte. jag känner mig blåst

Skrivet av Bosse78:

Samma här!

Skrivet av soder123:

Samma för mig

Skrivet av FantomenMjolk:

Mycket fippel med kod, först "imo" sen "alla". Så det blev ingen X3D :/.

Skrivet av Köttburken:

Jag han inte ens ändra koden innan det var slut, dålig stil av komplett iaf

Tråkigt att ni inte hann slå till denna gång. Det var extremt högt tryck och var man inte snabb som en vessla så hann man inte. För att ge lite perspektiv så är det hundratals personer inne på siten samtidigt. De processorer vi har till Bonanza-pris går då ganska snabbt.
Vi såg inga fel med koden, den var "alla" och inget annat. Koden "imo" gäller för AOC 34" gamingskärm U34G3XM och är i skrivande stunt fortfarande aktiv.

Skrivet av anders190:

Tack, blev en! Egentligen tänkte jag ta två men med 30st så vore det dumt att roffa åt sig fler än så. Vill dessutom sprida ut köpen lite, nuvarande diskar (4x4TB) har rullat på i 9 år nu i april. WD Red årgång 2013/2014 var inte helt dumma får man ju säga nu så här långt senare.

Bra levererat så här långt!

Kul att du gillade det!

Skrivet av dorian1:

Blir det fler deals?

Kanske någon enstaka under eftermiddagen, i så fall skriver vi det i tråden.

Skrivet av DavidtheDoom:

Det skulle komma några till vid 2200-snåret enligt @Komplett.

Det kommer en tävling vid 22:00. Dealsen ligger kvar fram till 22:00 eller tills att de säljer slut, vilket som kommer först.

Skrivet av sebbzor133:

Saknar en 27" 1440p Skärm komplett, 1080p 27" är för dålig upplösning

Skrivet av Xophile:

Oj, där ser man @komplett!

Jag beställde direkt för 3990,. men tackar inte nej till 2990 för den skärmen.

Då är det bara att avboka och lägga en ny beställning

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt gärna se en bra deal på en 4K IPS runt 32". För blandat användande, det vill säga 60 Hz kan räcka.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Skrivet av Komplett:

[...]
Vi såg inga fel med koden, den var "alla" och inget annat. Koden "imo" gäller för AOC 34" gamingskärm U34G3XM och är i skrivande stunt fortfarande aktiv.
[...]
//Erik

Då var jag som fipplade i stridens hetta :). Tack för möjligheten som gavs!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det var många som ville köpa så den dealen tog slut väldigt fort.

Tråkigt att ni inte hann slå till denna gång. Det var extremt högt tryck och var man inte snabb som en vessla så hann man inte. För att ge lite perspektiv så är det hundratals personer inne på siten samtidigt. De processorer vi har till Bonanza-pris går då ganska snabbt.
Vi såg inga fel med koden, den var "alla" och inget annat. Koden "imo" gäller för AOC 34" gamingskärm U34G3XM och är i skrivande stunt fortfarande aktiv.

Kul att du gillade det!

Kanske någon enstaka under eftermiddagen, i så fall skriver vi det i tråden.

Det kommer en tävling vid 22:00. Dealsen ligger kvar fram till 22:00 eller tills att de säljer slut, vilket som kommer först.

<Uppladdad bildlänk>

Då är det bara att avboka och lägga en ny beställning

//Erik

@komplett
Er kundtjänst svarade detta:

Jeg får ikke justert prisen, men kan gi deg gavekort på 1000 som du får nå med engang, eller ønsker du pengene på konto innen 14 dager?

Lite märkligt men vågar inte chansa på att boka av osv

Permalänk
Medlem

Jag uppskattar dessa bonanzas så mycket!
Skönt att de händer med långa mellanrum mellan varandra och verkligen har riktigt bra priser!

Keep it up Komplett

Och seså, in med lite Playstation 5 grejjer nu, jag har ju ändå fjäskat mycket i mitt inlägg nu! (Dock så menar jag varenda ord )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xophile:

@komplett
Er kundtjänst svarade detta:

Jeg får ikke justert prisen, men kan gi deg gavekort på 1000 som du får nå med engang, eller ønsker du pengene på konto innen 14 dager?

Lite märkligt men vågar inte chansa på att boka av osv

Finns skärmen kvar på bonanza sidan? Isåfall beställ igen och sedan avboka. Får du gåvokort så är du tvungen att köpa på komplett, vilket du kanske inte kommer göra inom perioden den är giltig

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

@Komplett
Kan ni bekräfta om grafikkortet jag köpte kommer skickas idag? Dvs. inget som gått fel?
Status på ordern sedan några timmar: Behandlas

Permalänk
Medlem

Blev en 5800X3D

Tack för en grym deal!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av anon346883:

Varför är det aldrig någon AMD grafikkort erbjudande nån gång, @Komplett? Ge oss lite RX 6800 XT för 7 000 kr eller någonting, det hade varit super!

Det är inte bonanza, men ett rätt bra pris ändå.
https://www.komplett.se/product/1221527/datorutrustning/dator...

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Grattis till er som hade tur att få tag på en 5800x3d, själv var jag tydligen för sen 13.39...

Visa signatur

Silver

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Det är inte bonanza, men ett rätt bra pris ändå.
https://www.komplett.se/product/1221527/datorutrustning/dator...

//Erik

Jo, den har jag varit medveten om. Enda anledningen till varför jag inte slagit till är för att den är alldeles för lång för en mITX låda. Hela 34 cm lång, lite långt för de lådorna jag har valt ut. Men jag uppskattar och håller med om att det är ett fint pris på graffen..

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Xophile:

@komplett
Er kundtjänst svarade detta:

Jeg får ikke justert prisen, men kan gi deg gavekort på 1000 som du får nå med engang, eller ønsker du pengene på konto innen 14 dager?

Lite märkligt men vågar inte chansa på att boka av osv

Du kan göra som du vill här. Antingen avboka och beställa om nu (det är 3st kvar) eller få tillgodohavande av kundservice.

Skrivet av dvcorleone:

@Komplett
Kan ni bekräfta om grafikkortet jag köpte kommer skickas idag? Dvs. inget som gått fel?
Status på ordern sedan några timmar: Behandlas

Det ska skickas i dag. Behandlas innebär att den plockas, packas och väntar på att lastas på en lastbil.
Har den inte fått status "skickad" senare i kväll så ta kontakt med kundservice så kan de hjälpa dig.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är inte bonanza, men ett rätt bra pris ändå.
https://www.komplett.se/product/1221527/datorutrustning/dator...

//Erik

Super pris, dock kollar jag mer åt 6650/6700 hållet!
Tack för initiativet och de fina erbjudanden ni hade

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | MSI VENTUS 3070 TI | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB | NR200 |
EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är inte bonanza, men ett rätt bra pris ändå.
https://www.komplett.se/product/1221527/datorutrustning/dator...

//Erik

Det kortet finns väll inte på lager ? Eller missar jag något :=) ?

Visa signatur

Silver

Permalänk

Nu fungerar koden för AOC 32" curved

Permalänk

Grymt många bra deals!! @komplett
Blev ett par minnen för min del innan
Nu hoppas jag bara det kan smyga sig in någon PSU på 750-850W klassen och/eller Ryzen 7 7700

Permalänk
Medlem

@Komplett Finns det något för oss som söker extern lagring?

Visa signatur

Undvik människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är inte bonanza, men ett rätt bra pris ändå.
https://www.komplett.se/product/1221527/datorutrustning/dator...

//Erik

Hade slagit till om det bara hade fått plats i mitt Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Har fått en polare att köpa både moderkort och nätagg då han ska bygga nytt.

Själv är 13600k eller nu, än hellre 13700k eftertraktad. Grannbyn har dock en inne för 4690kr som fynd så jag tror den plockas upp.

Kommer köpa ram-minnen idag iaf från er

Permalänk

i5-13500 för 2700 pls

Permalänk
Medlem

Missa 58x3d igen

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

Lyckades få en 5800X3D (13:38). Trevligt eftersom jag misslyckades med alla erbjudanden på en sån under black friday/week.

Tack för bra deal!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av SmilEy:

@Komplett Finns det något för oss som söker extern lagring?

Vad är du sugen på?

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Trevliga deals! Inget av intresse dessvärre, men tack för att ni kör dessa!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

@Komplett Någon chans att ni har möjlighet att köra ett bonanza erbjudande på stor ssd t.ex denna? https://www.komplett.se/product/1161859/datorutrustning/lagri...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vad är du sugen på?

//Erik

Önskemål för egen del hade varit något härifrån: https://www.komplett.se/category/16077/datorutrustning/lagrin...

Alternativt: En M.2 https://www.komplett.se/category/16075/datorutrustning/lagrin... med hårddiskkabinett.

Visa signatur

Undvik människor.

Permalänk
Medlem

@Komplett
En smidig/prisvärd USB-C hub/dock passande Steam Deck hade suttit fint!

Permalänk
Medlem

@Komplett

Ett dunderpris på den här skärmen hade varit fint. Eller någon liknande curved ultrawide 34".

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5254514

Permalänk
Medlem

@Komplett jag är fortfarande på jakt efter nätagg i storleken 550-600W

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Kom igen komplett, ge oss en till chans på en 5800x3d )))))

Visa signatur

Silver