Custom loop ITX - RTX 3070 - I7 11700KF - 32GB 3600mhz ddr4

Permalänk

Custom loop ITX - RTX 3070 - I7 11700KF - 32GB 3600mhz ddr4

Säljer en av mina senare byggen.

Datorn som är en full custom loop är lite moddad för att få in en res+pump combo. Men inget som inte går att återställa.

Går ganska varmt vid hög belastning, vilket är att förvänta, men har kunnat köra fläktar och pump på låg hastighet för att slippa oväsen utan att temperaturen skjutit till oroväckande höjder.

Innehåller:
ASUS RTX 3070 EKWB
I7 11700KF
Corsair Vengeance 2x16 gb 3600mhz DDR4
Gigabyte Vision ITX mobo
Lian Li Q58 Chassi - VIT (PCIe 4.0 riser)
Cooler Master V850 SFX Gold 850W nätagg - VIT
EK-Quantum Kinetic TBE 120 DDC PWM D-RGB Pump+ Res combo
Corsair 240mm rad med 2 st 120mm Lian Li Unifan AL (direkt kopplade till ARGB för att slippa controllern)
Corsair fittings + soft tubing

Kartonger finns till de flesta delar. Vattenblocket till grafikkortet är utbytt för ungefär 1 år sedan då det förra fick spillt IP-alkohol och sprack. Vattenblocket som sitter på är ett EKWB Vector FE för 3070. Kvitto finns till samtliga delar.

Skyddsplasten sitter fortfarande kvar på glaset på chassit. Levererar datorn med en 500GB Samsung 970EVO NVMe monterad på baksidan av moderkortet och vid snabb och smidig affär slänger jag med en Kingston NV1 NVMe i obruten förpackning.

Testar budgivning, säljer om jag känner mig nöjd med högsta budet som inkommit söndag.
Kan skickas mot att du betalar frakt, förpackas i dubbla kartonger med gott om bubbelplast, instapak och övrigt packmaterial, har även etiketter för glas och ömtåligt gods till hands. Tömmer loopen på vätska och skickar med separat.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Folk tar alltid så illa vid sig när man kommer med goda råd men detta är fel forum för det priset. Grafikkortet är värt 5000, och resten kanske 4000. Vattenkylning är tyvärr inget folk överlag betalar för. Får du bud här kommer dom börja på kanske 8000. Här betalar folk inte marknadspriser.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt, tyvärr är jag inte rik nog att äga något så vackert men lycka till med försäljningen även om det nog blir svårt på det här forumet.
Här vill folk inte betala för utseende utan mest bara för prestanda/krona.

Permalänk
Skrivet av Knotvillage:

Folk tar alltid så illa vid sig när man kommer med goda råd men detta är fel forum för det priset. Grafikkortet är värt 5000, och resten kanske 4000. Vattenkylning är tyvärr inget folk överlag betalar för. Får du bud här kommer dom börja på kanske 8000. Här betalar folk inte marknadspriser.

Jag uppskattar rådet, satte ett direktpris medvetet väldigt högt, kanske bara borde gå på bud istället!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Snyggt bygge. Synd att jag nyligen byggt. Tycker den är värd minst 12 lax

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 100 kr Hämta på Plats.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr O frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 7 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Bisekatten:

Jag uppskattar rådet, satte ett direktpris medvetet väldigt högt, kanske bara borde gå på bud istället!

Kul när folk tar goda råd på detta sätt. Jag skulle testa Blocket/Tradera så får du kanske 10 för paketet.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr + frakt, ev Upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Kommer avsluta budgivningen söndag 19 mars kl. 15.00. Nya bud förlämger budgivningen med 10 minuter.

Mvh Tobias

Permalänk

Annonsen är avslutad