Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm

Permalänk

Beyerdynamic DT 770 Pro 250 Ohm

Väldigt lätt använda. Inköpt slutet september 2022. Kvitto skickas per mail. Ingen kartong finns, endast det på bild.

Hämtas i Luleå eller skickas mot förskottsbetalning. Köpare står för frakten.

Bud från 700kr. Budstopp söndag kl 12:00

EDIT: Ändrat budstopp från lördag till söndag, har annan annons som går ut då också, blandade ihop dagarna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Du har inte kvar 3.5mm-6.3 mm stereo jack adaptern?

Visa signatur

Cpu: 8700k | Gpu: 2080 Duke OC | Ram: 32gb 3000Mhz Corsair lpx | MB: PRIME Z370-A
Psu: Straight Power 11 750W | Chassi: Fractal Design R6 |

Permalänk

Vet att jag packade ner den i lilla "travel"-påsen man fick med men vette tusan vart den tagit vägen. Kan undersöka närmare när jag kommer hem

Permalänk

Nix hittar inte den. Men går ju hitta billigt för 50-60kr på nätet.

Permalänk

"Väldigt lätt att använda."
Alltså detdär är ju bara ren och skär lögn. Många moderkort kan driva 250ohm's hörlurar men för att det ska vara värt att använda dem över ett par "vanliga" gaming headset behöver man en dac/amp som kostar ungefär 1500kr.

Permalänk
Skrivet av Bergstedt89:

"Väldigt lätt att använda."
Alltså detdär är ju bara ren och skär lögn. Många moderkort kan driva 250ohm's hörlurar men för att det ska vara värt att använda dem över ett par "vanliga" gaming headset behöver man en dac/amp som kostar ungefär 1500kr.

Om du läser lite noggrannare så ser du nog att jag skrivit att hörlurarna är väldigt lätt använda = fint skick. Hur hörlurarna drivs är en annan sak

Permalänk
Medlem

Bjuder 750kr plus frakt

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk

Annonsen är avslutad