Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Benify-erbjudanden på Samsung-TV [utbruten tråd]

Permalänk
Medlem

Även jag slog till på en 75" för dryga 10k. Känns väldigt prisvärt.. att gå från 55"->75" blir spännande..

Tack för tipset!

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Även jag slog till på en 75" för dryga 10k. Känns väldigt prisvärt.. att gå från 55"->75" blir spännande..

Tack för tipset!

Verkar vara slut igen...

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

F*n vad det kliar i köpfingret. Har råd men vill inte. Men min 12 år gamla 60” börjar leva på sista versen. Övertyga mig någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

F*n vad det kliar i köpfingret. Har råd men vill inte. Men min 12 år gamla 60” börjar leva på sista versen. Övertyga mig någon?

För sent, 75an för 10,5k är slut i lager..

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

För sent, 75an för 10,5k är slut i lager..

Tack. Det var nog tur. Är dock kanske sugen på en 55 ändå. 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Tack. Det var nog tur. Är dock kanske sugen på en 55 ändå. 😁

Köp 75:an nu, ingen minns en fegis.

Permalänk
Medlem

Yes! Jag har konstant suttit och väntat/hoppats på att dom skulle fylla på. Check! Ett stycke 55” hemklickat!

Nästan glad att 75” var slut annars hade jag köpt både och.

55”:an jag har (OLED) är likt tidigare användares grön i mitten. Inget fel på 65”:an jag har däremot.

Permalänk
Medlem

Fy fasen vad gött. Missade dealen häromdagen, såg det igår. Var rätt deppig då jag varit på jakt just efter QN95b till en bättre peng. (Inget slår 55 för 5990:-.)
Kontaktade samsung idag och frågade om/när den kommer in igen, om ungefär 2.5 veckor fick jag till svar.
Sen såg jag att folk börjat sälja dem på blocket nu, fast inte tvn kommit till de , vilket gjorde mig mer less.

Så idag så gjorde jag en sista koll och då hade den dykt igen. Tror inte jag köpt något så snabbt utan att ens blinka.

Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Köp 75:an nu, ingen minns en fegis.

Jag hatälskar er. Blev en 55”. Fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Jag hatälskar er. Blev en 55”. Fan!

Riktigt värd den med. Hoppas vi alla blir nöjda!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Jag hatälskar er. Blev en 55”. Fan!

Jag kunde köpa 75 nu. FYI.

Vilket jag gjorde också.. helvete vilken FOMO.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Jag kunde köpa 75 nu. FYI.

Vilket jag gjorde också.. helvete vilken FOMO.

Haha! Grattis antar jag 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Haha! Grattis antar jag 😂

Haha tack! Då blir det till att kassera den gamla 55”an och sälja 65”an .. I-landsproblem..

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Jag hatälskar er. Blev en 55”. Fan!

Jag menar, man ska ju inte köpa det man inte har råd till, men jag kan inte tänka mig att du skulle få mer tv för de pengarna, ens under Black Friday.

Jag måste erkänna att Samsung/Benify verkligen har levererat. Jag har gått från ett Samsungfritt hem till att ha deras Tv, hörlurar, surfplatta och mobil till en bråkdel av priset. Nu behöver jag bara en soundbar till bra pris.

*Edit* glömde att jag köpte kyl där också och jag fick en klocka när jag köpte mobil, jag är riktigt fast i träsket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Haha tack! Då blir det till att kassera den gamla 55”an och sälja 65”an .. I-landsproblem..

Haha, det löser sig nog 😉

Skrivet av Scrollhjul:

Jag menar, man ska ju inte köpa det man inte har råd till, men jag kan inte tänka mig att du skulle få mer tv för de pengarna, ens under Black Friday.

Jag måste erkänna att Samsung/Benify verkligen har levererat. Jag har gått från ett Samsungfritt hem till att ha deras Tv, hörlurar, surfplatta och mobil till en bråkdel av priset. Nu behöver jag bara en soundbar till bra pris.

Så är det absolut! Min nuvarande tv är 13 år gammal och jag kände nyligen att det kanske är dags att uppgradera. Även fast jag hellre hade amorterat lite extra på lån denna månad så tror jag som du, att jag nog inte fått en bättre möjlighet med en bra tv till ett billigt pris. För bra för att inte slå till.

Jag håller med kring Samsung/Benify också. Gjorde kapet att köpa en Samsung Tab S8 för superbra pris i vintras. Svårt att stå emot villhöver-begäret när sådana erbjudanden kommer. 😁

Permalänk
Skrivet av Morfeus:

I lager igen ( även 55" för 5990:- )

När man ser överblicks vyn på alla TVs, så visade det att endast 55" fanns kvar i lager, när man växlade mellan de olika storlekarna.
Men när man klickar in på produkten (QN95B), så fanns alla storlekar på lager.

Tyckte också att det väldigt billigt med 10490:- för en 75" TV som denna.
Köpte en. Dock blev jag lite orolig när jag ser att TVn har ett höjd & bredd mått på 1670.6 x 958.4...

FYI. Storlekarna finns fortfarande i lager (55" och 75").

Visa signatur

CPU: i7 5820k [4.3GHz] | Kylning: Corsair H100iGTX | MB: Asus x99-A| RAM: Corsair 16GB RAM (2666MHz) | GPU: Gigabyte GTX 980Ti | SSD: Samsung Pro 840 -256GB, Intel 520 -120GB | HD: 2x2TB Western Digital | CHASSI: Antec P280 | LJUDKORT: Asus Xonar DG | SKÄRM: Samsung 27" IPS (2560x1440) SA850T | Nätverkskort TP-Link TL-WDN4800

Permalänk
Medlem

Blev två 55" för mig, en för att ersätta min 12 år gamla Sony 46" och en till dottern som flyttade till ny lägenhet i helgen. Obegripligt bra pris. Tack för tipsen!

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av digitalflaskpost:

Köpte en. Dock blev jag lite orolig när jag ser att TVn har ett höjd & bredd mått på 1670.6 x 958.4...

Jotack, jag har gått med måttstock och jämfört med 55 oled på väggen och undrat vad fasen jag gjort.

Men nu satte frun bilen i en stolpe i garaget, så jag ingen ångest över det längre - kanske skulle beställa högtalare, ny dator och en 49" skärm så länge hon ligger på minus innan hon glömmer.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem

Riktigt bra pris på både 55 och 75 ja. Hade man behövt en ny/till så..
Har redan en 75" 2021:a, men blev en ny till föräldrarna som har en plasma från 2011.

Tipsade även kollegor som också köpte.

Permalänk
Medlem

Har gått och kikat på TV till nya lägenheten, en 75" för 10k är helt galet! Klickade hem en 75QN95B när jag såg att de var köpbara igen, hoppas att den levereras haha.

Side note: Vet någon om man kan fjäska för Bring och be dem hålla TV:n i några dagar och leverera till annan adress än beställningen är till? Inflyttningsdatum är 31:a maj men vågade inte vänta med att lägga beställningen..

Visa signatur

Chassi: Lian Li O11 Dynamic Mini Moderkort: ASUS B450-I Strix CPU: Ryzen 5800X3D RAM: 2x16GB G.Skill Trident Z Neo C 3600MHz CL16 CPU-Kylare: Be Quiet! Dark Rock Slim GPU: PowerColor RX 7800 XT Hellhound PSU: EVGA GM650
Utrustning: Keychron K3v2 (Banana-switchar) | SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless | Razer DeathAdder V3 Pro | Odin Infinity XL Stealth Edition | HP Omen 27i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeosoth:

Har gått och kikat på TV till nya lägenheten, en 75" för 10k är helt galet! Klickade hem en 75QN95B när jag såg att de var köpbara igen, hoppas att den levereras haha.

Side note: Vet någon om man kan fjäska för Bring och be dem hålla TV:n i några dagar och leverera till annan adress än beställningen är till? Inflyttningsdatum är 31:a maj men vågade inte vänta med att lägga beställningen..

Man får välja i sms där man kan ändra datum och adress 😊 de gillar tillval

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Skrivet av Aeosoth:

Har gått och kikat på TV till nya lägenheten, en 75" för 10k är helt galet! Klickade hem en 75QN95B när jag såg att de var köpbara igen, hoppas att den levereras haha.

Side note: Vet någon om man kan fjäska för Bring och be dem hålla TV:n i några dagar och leverera till annan adress än beställningen är till? Inflyttningsdatum är 31:a maj men vågade inte vänta med att lägga beställningen..

Pratade med Samsung chatt då jag är mitt uppe i en flytt, dom kan fördröja leveransen upp till 14 dagar var infon jag fick (ca 1h sen)

Permalänk
Medlem

Blev en 55 tums till far min! (Till mor också men det är far som kollar på sport xD)
Tack för det bra tipset

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Viking

Blev en 55" för mig.

Någon som kan rekommendera ett prisvärt väggfäste som är tiltbart?

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk

Är det någon som vet vad det sitter för panel i 75" QN95B?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anothersheep:

Är det någon som vet vad det sitter för panel i 75" QN95B?

VA panel LED

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

jag beställde precis en 75" QN95B. Tänkte ersätta min Sony OLED AF9 65" med 75". Hoppas detta blir ett lyft!

* Vilket wall-mount gäller om man vill ha denna väldigt slim mot väggen?
* Får man med en one-connect kabel? Hur lång? Blev osäker då Samsung frågade om jag ville köpa en i kassan vid utcheckning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fedge:

jag beställde precis en 75" QN95B. Tänkte ersätta min Sony OLED AF9 65" med 75". Hoppas detta blir ett lyft!

* Vilket wall-mount gäller om man vill ha denna väldigt slim mot väggen?
* Får man med en one-connect kabel? Hur lång? Blev osäker då Samsung frågade om jag ville köpa en i kassan vid utcheckning

blir inte något lyft i bildkvalitet iaf.

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Det forumet är återigen guld. Efter tips om x570 crosshair dark hero för 1999:- som jag slog till på direkt blev det nu också en 55" QN95B. Själv ser jag inte på TV men det blir en fin överraskning för nära o kära!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

blir inte något lyft i bildkvalitet iaf.

Nä, det jag är orolig för, men kunde inte hålla mig ändå. Hoppas upgraden i storlek ger ett lyft, samt att man kan ha den riktigt tight monterad på väggen.