Permalänk
Medlem

Fractal Design Define 7

Säljer mitt chassi efter att jag bytt till en mItx build istället.

Flexiblet ljuddämpat chassi som kan göra det mesta. Jag själv har haft en vattenkylningsloop i det.

Svart med vit insida och sida i härdat glas. Finns antingen solid ljuddämpad ovansida eller med ventilation. De mesta i tillbehörsväg som ingick finns kvar men kan var lite skruvar som saknas. Borde endast bli ett problem om du tänkt använda chassit som server med 5+ HDD. Det kan vi säkert lösa också men säg till då. På bilden är inte alla moderkortsdistanser med med de finns såklart kvar. Ingår 10 st, så en extra.

Inköpt 2020 och i fint skick. Kvitto och orginalkartong finns.

Tillverkarens produktbeskrivning: https://www.fractal-design.com/app/uploads/2020/10/Define-7_Product-Sheet_EN.pdf

Kör budgivning med start på 500kr.

Hämtas i Strängnäs eller överenskommelse. Kan skickas i originalkartong om så önskas. Borde gå på 200kr med DHL.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej.

Det råkar inte vara vändbart, alltså så att man kan ha glaspanel och se in från andra sidan (höger)?

Permalänk
Medlem

Du kan montera glaspanelen på höger sida, men misstänker att du vill även vill vända moderkortsplåtet och inte bara se baksidan på den? Det är tyvärr inte något som den är designad för att enkelt kunna göra.

Permalänk
Medlem

500kr +frakt bjudet. Skulle dock vilja veta när du avslutar annonsen då jag behöver ett chassi rätt omgående.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem

Hej,
Det ska vi kunna ordna med snabbt avslut. Jag skickar PM.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Skrivet av Mcuz:

Du kan montera glaspanelen på höger sida, men misstänker att du vill även vill vända moderkortsplåtet och inte bara se baksidan på den? Det är tyvärr inte något som den är designad för att enkelt kunna göra.

Precis - helvändning. Tack för info!