Yes, båda två trollar mig.
ArbnorRe gick under jorden när det var dags att swisha och konversationen med shrghi gick till på följande sätt:
3090
Hej Shrgi,
Behöver fraktinfo!
Mvh Ali Skobalj
shrghi
Jag undrar om du kan skicka en bild på bakplåten.
Mvh.
Sharok
Zajoxx
Absolut, skicka ditt telefonnummer
shrghi
Medlem
0703044739
shrghi
Medlem
●
Har du fortfarande kvar korten.
Sharok
Zajoxx
Medlem
Hej, ja. Svarade dig på sms
shrghi
Medlem
Ja, vad finns det ?
Zajoxx
Medlem
●
Finns vad? Jag skickade bilder på backplaten som du bad om.
shrghi
Medlem
●
Hej Ali!
Jag vet inte vad det var som gick snett på annonsen, kanske var det stopptiden. Men nu såg jag att du har avslutat annonsen då antar jag att korten är sålda, vill önska dig all lycka😊
Mvh.
Sharok
Vet inte om han använder google translate för att kommunicera med mig men kan han inte svenska bör han skriva på engelska med mig. Skall tilläggas att han varit online flera gånger utan att svara för att sedan återkomma med ett ”trollsvar” - kanske förhalar processen till löning? Idk.
Tillbaka till dig twilight, att jag la ett lägsta bud på 5000kr är pga att jag inte vet hur marknaden ser ut för 3090s as we speak. Fick då bevisat att det ligger en bra bit över 5000kr. Om jag fått två bud på 7200kr vardera men båda visat sig vara troll så tänker jag att jag lätt kan då 7000kr+ på andra forum isåfall.
För övrigt så var ditt bud inte det högsta även om du tror det, fick flera PM om folk som ville ha ett ”köp-nu-pris” på 6700 samt 6900kr. Vill du ha alla PM så skicka ditt telefonnummer så printscreenar jag gärna.
Vidare så har jag absolut rätten att sälja till vem jag vill, jag har tidigare sålt till osby0479 när han budat lägre än alla andra då han är den smidigaste att sälja till än så länge. Vad du har visat med ditt inlägg är att jag absolut inte vill sälja till dig, varken nu eller i framtiden. Ovan baserar jag inte bara på ditt inlägg till mig utan till alla andra på sweclockers med