3st asus rog strix 3090 OC white edition

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 26 500 kr Alla +F
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

är det verkligen 4 kort? står ju 3 i annonsen. Något jag missat?

Visa signatur

ingen minns en fegis

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

NVM jag läste slarvigt

Visa signatur

ingen minns en fegis

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ibland:

3 vita och ett svart =4

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 600 kr + frakt för ett
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr För ett såklart. Helst den vita. Hämtas.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zajoxx:

Hej,

Säljer 3st asus rog strix 3090 OC white edition. Finns även ett svart kort av samma model, även den är OC.

Kartong samt kvitto finns till samtliga kort.

Bud från 5000kr/kort.

Föredrar affär mellan fyra ögon. Om det måste skickas så står ni för frakt.

Jag förbehåller rätten att sälja till vem jag vill.

Mvh
Ali Skobalj

Läs hela annonsen här

Vet du hur länge du kommer ha annonsen aktiv innan du bestämmer vem du säljer grafikkorten till?

Permalänk
Medlem

Hej alla,

Annonsen avslutas kl 18.00 på söndag den 16:e juli.

Mvh Ali

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zajoxx:

Hej alla,

Annonsen avslutas kl 18.00 på söndag den 16:e juli.

Mvh Ali

Vore bra om du sammanfattade hur du ser på de olika buden/varianterna

Permalänk
Medlem

Absolut

Kommer gå på det högsta budet oavsett variant dvs - skulle 4 grafikkort hamna på 7000kr vardera = 28k och någon tar samtliga för 27.5k kommer jag ändå köra på 7000kr vardera då jag helt enkelt vill få ut så mycket som möjligt ur dessa kort. Att sälja dessa gör ont då man pröjsat 28k för de vita i sina dar .. men men

Hoppas du fick en bra bild av vad jag menar

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 200 kr +frakt för en vit
Permalänk
Medlem

Hej! Hur gamla är dessa kort och finns det kvitton?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 200 kr För svarta kortet
Visa signatur

[Dator] CPU: AMD FX 8350 @ 4.8Ghz | CPU Cooler: Hydro h100 | RAM: 12GB Corsair Vengeance 1600MHz | PSU: Fractal Design Integra R2 750W 80+ Bronze | HDD: WD Blue 1TB | GPU: PowerColor Radeon R9 280X TurboDuo OC 3GB | MOBO: Gigabyte GA-990FXA-UD3 rev 4.0 | OS: Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Kvitto finns, originalkartong finns, 14-19 månader gamla beroende på vilket kort.

Permalänk

Hej
Undrar om grafikkorten har används till mining?

Permalänk
Skrivet av kenneth61:

Hej
Undrar om grafikkorten har används till mining?

Skulle utgå från det då TS säljer andra kort med som använts för mining med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristeraguilera:

Skulle utgå från det då TS säljer andra kort med som använts för mining med.

Ja, TS svarade att dem har använts på en esportsklubb och när dem inte spelades på användes dem för mining. Sen slutade dem med miningen när elpriser höjdes.. Vet inte varför TS raderade sitt svar men med tanke på den informationen drar jag tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Sorry, jag blandade ihop TS kommentar på sin andra annons med denna. Så jag ber om ursäkt om samma sak inte gäller för dessa korten. Oavsett drar jag tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Lite osäker på vilket/vilka bud som leder. Budar iaf 6600+frakt

Permalänk
Avstängd

Annonsen avslutades i söndags kl18 då slutade det med

ArbnorRe 7200 för svarta
Shrghi 7200 för ett vitt
Jag för 2 kvarvarande vita för 6625st

Jag har pmat Ali 2ggr utan svar.

Har ni 2 övriga hört av något ?

Permalänk
Medlem

Han skulle skicka bilder till mig men ännu har inte fått några bilder.

Permalänk
Medlem

Hej alla, skall svara alla senast imorgon.

Permalänk
Medlem

@shrghi, svarat dig på sms nu

Permalänk
Medlem

ArbnorRe samt shrghi trollar mig, antingen är de oseriösa eller så backar de från sina bud.

Jag går vidare med samtliga kort på tradera. Till Twilighter: tyvärr är budet för lågt.

Avslutar härmed tråden.

Mvh Ali Skobalj

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Avstängd

Okej så de trollar dig ? Båda 2?

Du satte startbud på 5000 det är samma sak som ett accepterat lägstabud.
Du satte stopptid kl 18 söndag 16e du hade en avsiktsförklaring att sälja korten till de högsta buden, så tolkat genom du ville ha ut max per kort snarare än sälja flera till samma köpare.

Dessa var 7200 7200 6625 6625

Du svarar inte på PM

Detta är ett iaf enligt mig högst oseriöst beteende

Att försöka friskriva sig med säljer till vem jag vill ändrar inte på det av ovan nämnda anledningar.

Permalänk
Medlem

Yes, båda två trollar mig.

ArbnorRe gick under jorden när det var dags att swisha och konversationen med shrghi gick till på följande sätt:

3090
Hej Shrgi,

Behöver fraktinfo!

Mvh Ali Skobalj

shrghi

Jag undrar om du kan skicka en bild på bakplåten.
Mvh.
Sharok

Zajoxx

Absolut, skicka ditt telefonnummer

shrghi
Medlem

shrghi
Medlem

Har du fortfarande kvar korten.
Sharok

Zajoxx
Medlem
Hej, ja. Svarade dig på sms
shrghi
Medlem
Ja, vad finns det ?
Zajoxx
Medlem

Finns vad? Jag skickade bilder på backplaten som du bad om.

shrghi
Medlem

Hej Ali!
Jag vet inte vad det var som gick snett på annonsen, kanske var det stopptiden. Men nu såg jag att du har avslutat annonsen då antar jag att korten är sålda, vill önska dig all lycka😊
Mvh.
Sharok

*bort*

Tillbaka till dig twilight, att jag la ett lägsta bud på 5000kr är pga att jag inte vet hur marknaden ser ut för 3090s as we speak. Fick då bevisat att det ligger en bra bit över 5000kr. Om jag fått två bud på 7200kr vardera men båda visat sig vara troll så tänker jag att jag lätt kan då 7000kr+ på andra forum isåfall.

För övrigt så var ditt bud inte det högsta även om du tror det, fick flera PM om folk som ville ha ett ”köp-nu-pris” på 6700 samt 6900kr. Vill du ha alla PM så skicka ditt telefonnummer så printscreenar jag gärna. **

Vidare så har jag absolut rätten att sälja till vem jag vill, jag har tidigare sålt till osby0479 när han budat lägre än alla andra då han är den smidigaste att sälja till än så länge. Vad du har visat med ditt inlägg är att jag absolut inte vill sälja till dig, varken nu eller i framtiden. Ovan baserar jag inte bara på ditt inlägg till mig utan till alla andra på sweclockers med

** - Sweclockers rekommenderar att all kommunikation går via PM-funktionen. /Mod

*olämpligt*
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zajoxx:

Yes, båda två trollar mig.

ArbnorRe gick under jorden när det var dags att swisha och konversationen med shrghi gick till på följande sätt:

3090
Hej Shrgi,

Behöver fraktinfo!

Mvh Ali Skobalj

shrghi

Jag undrar om du kan skicka en bild på bakplåten.
Mvh.
Sharok

Zajoxx

Absolut, skicka ditt telefonnummer

shrghi
Medlem

0703044739
shrghi
Medlem

Har du fortfarande kvar korten.
Sharok

Zajoxx
Medlem
Hej, ja. Svarade dig på sms
shrghi
Medlem
Ja, vad finns det ?
Zajoxx
Medlem

Finns vad? Jag skickade bilder på backplaten som du bad om.

shrghi
Medlem

Hej Ali!
Jag vet inte vad det var som gick snett på annonsen, kanske var det stopptiden. Men nu såg jag att du har avslutat annonsen då antar jag att korten är sålda, vill önska dig all lycka😊
Mvh.
Sharok

Vet inte om han använder google translate för att kommunicera med mig men kan han inte svenska bör han skriva på engelska med mig. Skall tilläggas att han varit online flera gånger utan att svara för att sedan återkomma med ett ”trollsvar” - kanske förhalar processen till löning? Idk.

Tillbaka till dig twilight, att jag la ett lägsta bud på 5000kr är pga att jag inte vet hur marknaden ser ut för 3090s as we speak. Fick då bevisat att det ligger en bra bit över 5000kr. Om jag fått två bud på 7200kr vardera men båda visat sig vara troll så tänker jag att jag lätt kan då 7000kr+ på andra forum isåfall.

För övrigt så var ditt bud inte det högsta även om du tror det, fick flera PM om folk som ville ha ett ”köp-nu-pris” på 6700 samt 6900kr. Vill du ha alla PM så skicka ditt telefonnummer så printscreenar jag gärna.

Vidare så har jag absolut rätten att sälja till vem jag vill, jag har tidigare sålt till osby0479 när han budat lägre än alla andra då han är den smidigaste att sälja till än så länge. Vad du har visat med ditt inlägg är att jag absolut inte vill sälja till dig, varken nu eller i framtiden. Ovan baserar jag inte bara på ditt inlägg till mig utan till alla andra på sweclockers med

Vad bra, då var inte budgivningen transparent för de som deltar heller. Det var ytterliggare kritik till hur du skötte det hela
Kollar du inte av marknaden om nu målet är att maximera pris så är det väl en no brainer att kolla ebay blocket tradera FÖRST?

Så Det ser ut som du slösat på allas tid och energi och framstår som än mer oseriös/opålitlig ju mer som kommer fram.

Permalänk
Medlem

Du börjar mer och mer låta som Magda och Märta efter valet.

Du vann inte budgivningen även om du nu tror att du gjorde det, get over it.

Kontakta anders.lindberg@aftonbladet.se, han hjälper dig nog med någon snyftartikel.

Permalänk
Avstängd

Noterar att du inte tar till dig av kritiken, inte förstår det felktiga agerandet och ist svarar ganska barnsligt.

Du har därmed styrkt de negativa påståendena.