Allehanda datorprylar -- DVD-brännare, minnen, mus, CPU...

Permalänk
Medlem

Allehanda datorprylar -- DVD-brännare, minnen, mus, CPU...

Jag hade annons uppe en omgång förut, och mycket har åkt men mycket finns kvar, så jag lägger upp en ny. Det finns allt möjligt -- dyrt, billigt, invändiga komponenter, tillbehör... ta en titt bara. Det är så pass mycket att jag vill inte sätta pris på allt, så bara föreslå en vettig slant. Allra helst så skickar jag med flera grejer i en och samma beställning, men bara ni betalar frakt så skickar jag allt, hur litet som helst.

Om ni vill fråga om nåt så varsågoda bara!

--CPU--
Intel i7 2600K

--MINNE--
2 x Corsair XMS3 DDR3 2GB 1600MHz

--DVD-ENHETER--
Samsung SH-S223 22x, brännare
Optiarc AD-5200A, brännare
LG GDR-8163B, läsare

--MUS--
Xtrfy M4. OBS, har bara en läshastighet.

--SLADDAR--
usb a --> mini b (2.0)
usb a --> b (2.0)
usb a --> c
2 x usb a --> micro b
molex hane --> hona, 4-pins hona
molex hane --> 2 x sata, hona
2 x molex, hane --> 4-pins hona
molex hona --> 4-pins, hona
5 x sata-kabel
3-pins förlängningssladd
ide hona --> hona
strömkabel, iec
rca-kabel, lång
3,5 mm-kabel, hane --> hane
atx, 12-pins --> 4 + 4-pins
atx, 6-pins --> 2 x 3-pins molex
atx, 12 --> 6 + 2-pins
atx, 6-pins --> 4 x sata
2 x atx, 6-pins --> 4-pins molex, hona
atx, 6-pins --> 2 x sata
nätverkssladd
scart
4-pins molex förlängning
telefonkabel rjxx --> rjxx
telefonkabel rjxx --> gamla, stora sorten

--ADAPTRAR--
6-pins dvi hane --> vga hona (vet ej vad det är för variant, saknas många pins)
12-pins dvi hane --> vga hona (vet ej vad det är för variant, saknas många pins)
dvi hane --> vga hona
usb --> ps/2
2 x adapter ide hona --> sata hane

--DIVERSE--
SLI-brygga (heter det väl), 3 platser
cpu-fläkt, 120 mm Titan
cpu-kylare
kylpasta, en halv tub och en hel tub (räckte gott och väl med halv)
usb frontpanel
vred för fläkt-hastighet, kontroll
vred för volym, frontpanel
dsl-splitter
mikrofon, konami usb

--ÖVRIGT DIVERSE SOM DET FINNS BILDER PÅ--
Skruv, några kablar som inte har med datorer att göra, en del som jag inte vet vad det är, och mer...

--TRASIGA GREJER--
Här finns trasigt blandat med helt. Om du vill fixa ihop en billig dator kan du köpa en av de jag har här och byta en del så är du färdig. Om du vill ha nåt av det andra så säg till så skänker jag det.

-scanner-
Scanjet 5300C. OBS! Funkar ej. Har installerat drivisar och kopplat in med usb. Händer inget när man trycker på knapparna. Följer med CN50 --> DB25-kabel, usb a --> usb b-kabel, och strömadapter.

-moderkort-
B75, typ mini-ATX, 17 x 19 cm. OBS! Trasig kondensator (och säkert nån trasig till jämte).

-gamla datorer-
OBS! Datorerna har varken skivläsare eller lagringsenheter i sig! De har fel, vilka jag har noterat. Skriver inte ner alla komponentnamn, utan referenser och så kan ni anta att resten är genomsnittliga delar från samma period.

Serverdator -- referens: grafikkort Radeon x800 pro. De skickade fel chassi, men jag orkade inte skicka tillbaka det så det fick bli serverutseende! Jag rengjorde den aldrig så grafikkortet körde igen med damm och överhettades flera gånger så datorn stängde av sig själv av säkerhetsskäl. Förutom grafikkortet är den bra.

Nyare dator -- referens: grafikkort ASUS ENGTX480. Den stod öppen efter att jag pillat i den, och medan jag städade såg jag att det var dammigt på moderkortet och dammsög en sekund innan jag kom på mig själv... Den har försökt automatiskt öppna mitt användarkonto som om det vore ett program efter det, och jag har för mig den startar om slumpmässigt. Vet inte vad som är bra på den, men gissningsvis allt utom moderkortet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr 2600K + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Serverdator -- referens: grafikkort Radeon x800 pro ,Mer info om det går samt bilder ?!?!?!?

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Skrivet av killersplace:

Serverdator -- referens: grafikkort Radeon x800 pro ,Mer info om det går samt bilder ?!?!?!?

https://imgur.com/a/Yc2iXhX

Där har du bilder på komponenterna också. Om du fortf. vill ha mer info får du säga till.

Permalänk
Skrivet av Ucmh:

https://imgur.com/a/Yc2iXhX

Där har du bilder på komponenterna också. Om du fortf. vill ha mer info får du säga till.

texten -De skickade fel chassi, men jag orkade inte skicka tillbaka det så det fick bli serverutseende! fick mig att tro det handlade om serverchassi 1U 2U 4U utföranden
men tack endå

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Skrivet av killersplace:

texten -De skickade fel chassi, men jag orkade inte skicka tillbaka det så det fick bli serverutseende! fick mig att tro det handlade om serverchassi 1U 2U 4U utföranden
men tack endå

Jaha OK, det jag tänkte på var att fronten är "stängd."

Permalänk
Skrivet av Ucmh:

--CPU--
Intel i7 2600K

200kr + frakt

Permalänk
Medlem

Att musen bara har en läshastighet, innebär det att dpi knappen inte fungear?

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddiee:

Att musen bara har en läshastighet, innebär det att dpi knappen inte fungear?

Ja, precis.

Permalänk
Medlem

Det är en av de högre, men inte den högsta hastigheten den är inställd på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aledzadza:

200kr + frakt

Du har inte svarat på PM, så jag prövar här. Kan du kolla din inbox?

Permalänk
Medlem

Hej!

Är i behov av ethernetkabel ca 1m, hur lång är din?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KARNOU:

Hej!

Är i behov av ethernetkabel ca 1m, hur lång är din?

PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ucmh:

Det är en av de högre, men inte den högsta hastigheten den är inställd på.

Okej, hur mkt ska du ha för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddiee:

Okej, hur mkt ska du ha för den?

120.