ASUS Nvidia Geforce GTX 1650S (Super) 4GB GDDR6 tuf gaming oc

Permalänk
Medlem

ASUS Nvidia Geforce GTX 1650S (Super) 4GB GDDR6 tuf gaming oc

Säljer ett ASUS Nvidia Geforce GTX 1650S (Super) 4GB GDDR6 tuf gaming oc. Är nyköpt av mig sommaren 2020 och är använt i en desktop dator för webb mm. Ej använt till spel eller mining. Har fungerat klockrent och originalförpackning med packmaterial finns.
Är i mycket fint skick utan några skador eller dylikt.

Är fortfarande ett hyggligt grafikkort som är tyst och strömsnålt. Se produktlänk och en test:
Produktlänk
Guru3D test

Jag skickar snabbt med spårbar frakt till ombud ( postnord eller schenker privpak ) Fraktkostnad ingår i det slutpris vi kommer överens om.

Förbehåller mig rätten att avbryta budgivningen och välja budgivare. Vill ha betalning i förskott via swish och jag lämnar mina fullständiga kontaktuppgifter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för Era bud, det är lönefredag i morgon så vi fortsätter några dagar till:)

Permalänk
Medlem

Lördag och inget bud har nått upp till mitt utgångspris på 900.- inkl. frakt. Jag som säljare tycker att det är ett bra pris för en produkt i "nyskick" och fortfarande har hyggliga prestanda. Så, det lägsta bud jag accepterar nu är 800.- + frakt eller 900.- inkl. frakt Annonsen avslutas i morgon söndag.

Permalänk
Medlem

Försäljning avslutad och avbruten.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad