Fördröjning med mus tantengbord internet

Permalänk
Medlem

Fördröjning med mus tantengbord internet

Har fått någon konstig form av fördröjning när jag använder mus tangentbord och internet

Ladda en sida på x kan ta 10 sekunder

När jag skriver ord med tangentbord kan det ske med en viss fördröjning på någon sekund att det släpar efter

Ser inga konstigheter på aktivitetshanteraren

Vad ska man kolla efter, kan man göra?

Tack

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Ozeroun:

Har fått någon konstig form av fördröjning när jag använder mus tangentbord och internet

Ladda en sida på x kan ta 10 sekunder

När jag skriver ord med tangentbord kan det ske med en viss fördröjning på någon sekund att det släpar efter

Ser inga konstigheter på aktivitetshanteraren

Vad ska man kolla efter, kan man göra?

Tack

Är det även latens när du skriver nått "lokalt" tex i anteckningar ? handlar det bara om webbläsarna så kolla tillägg och liknande, rensa kakoer och ev användarprofil.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Är det även latens när du skriver nått "lokalt" tex i anteckningar ? handlar det bara om webbläsarna så kolla tillägg och liknande, rensa kakoer och ev användarprofil.

Tror det löst sig, startade om datorn som jag haft igång ca 2 veckor, så nu verkar det flyta på som vanligt

Permalänk

Har samma problem med en äldre rigg. Q9450, extremt lagg i både Windows och spel. När den var ny körde jag mycket Homefront på den och nu är det stört omöjligt pga. lagg.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS