Permalänk

Google Pixel Watch 2 (WiFi)

Tjena,
Säljer min oöppnade Pixel Watch 2 som kom med Pixel 8 Pro, som jag inte har behov av.
Kommer med 1 års garanti

Köp nu pris: 3500kr
Utropspris: 2500kr
Låter budgivningen pågå till 25/10 22.00 eller tills jag känner mig nöjd!

Kan mötas upp i GBG eller frakta beroende på preferens.
Väl mött

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr
Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Just för rätta till texten reward produkter kommer med 1 års garanti det är 1 år kortare än om man köpt produkten.

https://reward-promos.com/reward/launch2023/sv-SE
Hjälp och Support

Omfattas min belöning av garantin?

Din Pixel Watch täcks av 1 års tillverkargaranti.

Besök hjälpsidan för Google Pixel Watch för felsökningstips eller garanticentret för maskinvara för att granska din klockgaranti och se tillgängliga alternativ för att begära en ersättning.

Om ett fel uppstod med din belöning inom 30 dagar efter att den levererades ska du kontakta vårt kundtjänstteam för att begära en ersättning.

Dina Google Pixel Buds täcks av 1 års tillverkargaranti.

Besök hjälpsidan för Google Pixel Buds för felsökningstips eller garanticentret för maskinvara för att granska din klockgaranti och se tillgängliga alternativ för att begära en ersättning.

Om ett fel uppstod med din belöning inom 30 dagar efter att den levererades ska du kontakta vårt kundtjänstteam för att begära en ersättning.

Visa signatur

▰ Asus RTX 4080 Super ▰ Intel Core I7 14 700K 3.4Ghz ▰ be quiet! Straight Power 12 Platinum 1500W ▰ MSI Z790 Gaming Plus WiFi ▰ Define R5 ▰ SSD 1: Samsung 980 1TB ▰ SSD 2: Kingston KC3000 4TB ▰ SSD 3: Kingston Fury Renegade 4TB ▰ SSD 4: Kingston Fury Renegade 4TB
▰ Kingston 64GB 2x32GB DDR5 5600MHz ▰ be quiet! BL097 ▰ Alienware AW3225QF

Permalänk

Noterat buden, tack för rättelsen @umj , ändrar i annonsen!

Permalänk
Nytt bud: 2 800 kr
Permalänk

Budgivningen avslutad!

Permalänk
Medlem

Ifall personen ovan ändrar sig, bjuder 2900:-

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | Sapphire Radeon RX 7800 XT Gaming OC NITRO+ | 32 GB DDR4 (4x8) | Corsair RM850x V3 850W | 2 TB M.2 SSD |

Permalänk

Tyvärr redan såld till @verbalins!