Spelkupong - AMD Avatar Bundle - Ryzen

Permalänk
Medlem

Spelkupong - AMD Avatar Bundle - Ryzen

Spelkupong - AMD Avatar Bundle - Ryzen

Koden måste nyttjas senast 27 januari 2024.

Hårdvaru krav:

Antingen en av följande AMD processorer,

AMD Ryzen™ 9 7950X3D
AMD Ryzen™ 9 7950X
AMD Ryzen™ 9 7945HX3D
AMD Ryzen™ 9 7900X3D
AMD Ryzen™ 9 7900X
AMD Ryzen™ 9 7900
AMD Ryzen™ 7 7800X3D

Eller ett av följande AMD grafikkort,

AMD Radeon™ RX 7900 XTX
AMD Radeon™ RX 7900 XT
AMD Radeon™ RX 7900 GRE
AMD Radeon™ RX 7800 XT
AMD Radeon™ RX 7700 XT
AMD Radeon™ RX 7600

Till sist så fungerar även en kombination av följande mobil CPU och GPU (båda krävs),

AMD Ryzen™ 9 7945HX
AMD Ryzen™ 9 7845HX
AMD Ryzen™ 9 7940HS
AMD Ryzen™ 7 7840HS
AMD Ryzen™ 7 7735HS

AMD Radeon™ RX 7900M
AMD Radeon™ RX 7700S
AMD Radeon™ RX 7600S
AMD Radeon™ RX 7600M XT
AMD Radeon™ RX 6550M

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är ganska säker på att dessa bara behövs vid aktivering, för att få fram koden. Sen spelar det ingen roll. Finns en kille på forumet som aktiverar AMD produkter.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Är ganska säker på att dessa bara behövs vid aktivering, för att få fram koden. Sen spelar det ingen roll. Finns en kille på forumet som aktiverar AMD produkter.

När jag sålde starfield koden jag fick med mitt 7900 xtx så skapade jag ett nytt gmail konto, signade up på amd rewards med det kontot, gjorde hårdvaruverifieringen och skickade gmail kontot till köparen. Då loggade han bara in på amd rewards och claimade spelet. Hyfsat smidigt ändå.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bult:

När jag sålde starfield koden jag fick med mitt 7900 xtx så skapade jag ett nytt gmail konto, signade up på amd rewards med det kontot, gjorde hårdvaruverifieringen och skickade gmail kontot till köparen. Då loggade han bara in på amd rewards och claimade spelet. Hyfsat smidigt ändå.

För att kunna göra hårdvaruverifieringen så måste man ha en giltig AMD-produkt i sin dator? Sitter just nu på intel + nvidia men har köpt en 7800x3d. Kommer dock ta någon vecka innan jag kan bygga ihop nya datorn men skulle vilja sälja koden ändå. Hur kan jag gå tillväga då?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

För att kunna göra hårdvaruverifieringen så måste man ha en giltig AMD-produkt i sin dator? Sitter just nu på intel + nvidia men har köpt en 7800x3d. Kommer dock ta någon vecka innan jag kan bygga ihop nya datorn men skulle vilja sälja koden ändå. Hur kan jag gå tillväga då?

Det finns en person på forumet som aktiverar koder. Man skapar ett konto på AMD. Skickar uppgifterna till personen, kommer ej ihåg vad han heter. Sen fixar han resten. När har är klar loggar man in på sitt konto igen och man får då koden.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Det finns en person på forumet som aktiverar koder. Man skapar ett konto på AMD. Skickar uppgifterna till personen, kommer ej ihåg vad han heter. Sen fixar han resten. När har är klar loggar man in på sitt konto igen och man får då koden.

Ahh, alright. Då får jag försöka hitta igen den personen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Du kan få 200 spänn för en kod

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

För att kunna göra hårdvaruverifieringen så måste man ha en giltig AMD-produkt i sin dator? Sitter just nu på intel + nvidia men har köpt en 7800x3d. Kommer dock ta någon vecka innan jag kan bygga ihop nya datorn men skulle vilja sälja koden ändå. Hur kan jag gå tillväga då?

Du behöver ha produkten i din dator för att aktivera koden. Så antingen väntar du med att sälja koden tills du har fått in processorn i datorn eller så säljer du den till någon som redan har ett giltigt radeon grafikkort/amd propp.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk

Hejsan! Undrar hur man gör detta, läser lite i tråden men är noob haha. Har också Avatar från Inet och Alan Wake 2 från Komplett. Men jag vet inte hur man säljer dessa koder, förlåt om jag hijackar tråden, vill bara få lite info om hur man går till väga. Som jag förstår är det enklast att sälja till folk som har hårdvarudelar som är listade högst upp? Gäller samma procedur med Nvidia 4070 ti Alan wake 2 kod tro? Tack för hjälpen!