Playstation 5 (Digital) mot Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Playstation 5 (Digital) mot Xbox Series X

Hej,

Har ett Playstation 5 (Digital edition) med två handkontroller som jag vill byta mot ett Xbox Series X. Ser gärna att det följer med två kontroller.

Mitt Playstation 5 funkar felfritt och har inte använts speciellt mycket. Mestadels stått inne i skåpet. Konsolen är inköpt 10 december 2020 på Power.

Digitalt kvitto finns samt kartong om så önskas. Vill gärna se att även du har kvitto och kartong kvar!

Byte önskas ske på plats.

Hälsningar,
Marcus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

------------------------------------------------------
Gigabyte RTX 4090 Gaming OC # Samsung Odyssey Neo G7 4K 32" Mini-LED # Ryzen 7 7800X3D # Kingston 32GB DDR5 5600MHz CL36 # Gigabyte B650 GAMING X AX # Noctua NH-D15 # Samsung 980 PRO M.2 NVMe 2TB # Samsung 850 EVO 1TB SSD # SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Hej!

Detta låter precis som vad jag är ute efter!

Har det du beskriver från 2021 med kvitto och kartong samt två handkontroller(med laddare).

Dra ett PM så tar vi det därifrån.

/ Dacieed

Visa signatur

"Det som inte för något ont med sig är inte heller gott nog"

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

------------------------------------------------------
Gigabyte RTX 4090 Gaming OC # Samsung Odyssey Neo G7 4K 32" Mini-LED # Ryzen 7 7800X3D # Kingston 32GB DDR5 5600MHz CL36 # Gigabyte B650 GAMING X AX # Noctua NH-D15 # Samsung 980 PRO M.2 NVMe 2TB # Samsung 850 EVO 1TB SSD # SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless