Mini-ITX moderkortspaket i9-9900k eller bättre.

Permalänk
Medlem

Mini-ITX moderkortspaket i9-9900k eller bättre.

Helst upphämtning i Stockholmsområdet.
Har chassi m allt annat i efter att ha flyttat över tidigare paket till mindre bygge. Tänkte sälja det färdiga bygget t kompis. Sitter ett 2070 i, så en cpu som gör bygget hyfsat välbalanserat vore bra. För gaming, 1080, ev 1440.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en separat i9-9900K (alltså enbart CPU) i Hökarängen. Fått ett bud på 2200:- och du kan få den för samma pris om du gör avhämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarB98:

Jag har en separat i9-9900K (alltså enbart CPU) i Hökarängen. Fått ett bud på 2200:- och du kan få den för samma pris om du gör avhämtning

Tack för det, noterat! Kommer dock vänta några veckor, hoppas på mobo cpu minnen till paketpris. Ssd:er har jag.

Permalänk
Medlem

Jag har snart ett Asrock z370 itx att sälja i Hammarby sjöstad, skulle dock vilja sälja min 8600k samtidigt, om jag inte får bra betalt för mobot dvs

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk

Har en deliddad 8700k med ett Asrock Fatal1ty itx Z370 och 1x ddr4 lax Corsair 3200mhz

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad