Önskar eventuellt byta mitt Nintendo Switch mot Nintendo New 3DS XL/New 2DS XL

Permalänk
Medlem

Önskar eventuellt byta mitt Nintendo Switch mot Nintendo New 3DS XL/New 2DS XL

Har varit sugen på att skaffa mig ett 3/2DS ett tag nu och insåg att jag har ett Switch som jag då inte använder. Tänker mig att ett eventuellt byte skulle kunna vara aktuellt.

Switchet är av modell: Nintendo Switch (2019) Grey

Söker antingen ett New Nintendo 2DS XL eller 3DS XL i byte.

Kan tänka mig lägga pengar emellan om det finns med spel eller andra tillbehör.

Hör gärna av er vid intresse! Öppen för förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Väckte mitt intresse lite, medföljer de några spel och andra tillbehör isåfall? Har ett 3ds xl med ett gäng spel liggandes.

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Medlem

Anmäler också intresse. Jag har ett new 3ds xl med CFW i gott skick plus en handfull spel (Pokemon X, Pokemon alpha sapphire, pokemon sun, animal crossing och super smash bros 3ds).

Permalänk

Hej, har ett 3ds XL i väldigt bra skick med orginalkartong. Har tyvärr inte supermånga spel eller dylikt men kan tänka mig lägga pengar emellan från min sida om du har massa spel och tillbehör som följer med

Permalänk
Medlem
Skrivet av snskiller:

Hej, har ett 3ds XL i väldigt bra skick med orginalkartong. Har tyvärr inte supermånga spel eller dylikt men kan tänka mig lägga pengar emellan från min sida om du har massa spel och tillbehör som följer med

Hej! Är det ett New 3ds xl? Ska kolla upp exakt vad jag har för tillbehör när jag kommer hem ikväll, skriver i annonsen här sedan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turpe:

Anmäler också intresse. Jag har ett new 3ds xl med CFW i gott skick plus en handfull spel (Pokemon X, Pokemon alpha sapphire, pokemon sun, animal crossing och super smash bros 3ds).

Hej! Låter mycket intressant. Som jag nämnde tidigare så ska jag ta och se över exakt vad jag har för tillbehör osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanoten:

Väckte mitt intresse lite, medföljer de några spel och andra tillbehör isåfall? Har ett 3ds xl med ett gäng spel liggandes.

Yes lite har jag nog allt, ska se över det och återkomma

Permalänk
Skrivet av ABONGA:

Hej! Är det ett New 3ds xl? Ska kolla upp exakt vad jag har för tillbehör när jag kommer hem ikväll, skriver i annonsen här sedan

Hej, nej det är ett "vanligt" 3ds xl tyvärr inte den nya modellen

Permalänk
Medlem

Detta medföljer,
-Nintendo Switch huvudkonsol (2019)
-Joycons Grå (Ingen stick drift i min erfarenhet)
-Charging grip (grepp för att ladda joycons utanför konsollen)
-Orginal strömadapter
-Orginal HDMI Kabel
-Spel: Pokemon Shield, Pokemon Brilliant Diamond, Mario Kart 8 Deluxe
-Ofiicielt Nintendo premium carrying case.
-Orginaldockan för anslutning till TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av ABONGA:

Detta medföljer,
-Nintendo Switch huvudkonsol (2019)
-Joycons Grå (Ingen stick drift i min erfarenhet)
-Charging grip (grepp för att ladda joycons utanför konsollen)
-Orginal strömadapter
-Orginal HDMI Kabel
-Spel: Pokemon Shield, Pokemon Brilliant Diamond, Mario Kart 8 Deluxe
-Ofiicielt Nintendo premium carrying case.
-Orginaldockan för anslutning till TV

Hej! Ber om ursäkt för sent svar. Det är tyvärr inte de spel/tillbehör jag hade hoppats på så drar tillbaka min intresseanmälan.