Permalänk

AM4-moderkort köpes.

Efter en uppgradering av min 5600x till en 5800x3d så skulle jag vilja ge min gamla processor till min lillebror och då behöver jag ett passande moderkort.

Pris kan diskuteras beroende på modell.

Hämtar helst i göteborg men kan också betala för frakt om det kan fraktas säkert.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej

Jag har ett AM4 moderkort liggandes och ett antal minnen till det, återkommer med vilket fabrikat det är.
Bor på Hisingen.

Permalänk
Skrivet av tompaswed:

Hej

Jag har ett AM4 moderkort liggandes och ett antal minnen till det, återkommer med vilket fabrikat det är.
Bor på Hisingen.

+
Det är ett MSI B450Tomahawk, det sitter två G.Skill 8g+8g minne på ddr4 3200 om det är intresse.

Permalänk
Skrivet av tompaswed:

+
Det är ett MSI B450Tomahawk, det sitter två G.Skill 8g+8g minne på ddr4 3200 om det är intresse.

Hej! Är bios på det uppdaterat så man kan köra 5000-serien?

Vänligen,

Permalänk

Vill minnas att jag hade min 5600x på den innan, eller om detta var grabbens förra kort.
Oavsett så kan jag flasha det till senaste bios, går att göra utan att det är installerat bara koppla på ström.
Det sitter även ett m2 250gb kort på om det behövs.

Permalänk
Skrivet av tompaswed:

Vill minnas att jag hade min 5600x på den innan, eller om detta var grabbens förra kort.
Oavsett så kan jag flasha det till senaste bios, går att göra utan att det är installerat bara koppla på ström.
Det sitter även ett m2 250gb kort på om det behövs.

Det hade också varit intressant! Kika dm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silvertategami:

Efter en uppgradering av min 5600x till en 5800x3d så skulle jag vilja ge min gamla processor till min lillebror och då behöver jag ett passande moderkort.

Pris kan diskuteras beroende på modell.

Hämtar helst i göteborg men kan också betala för frakt om det kan fraktas säkert.

Läs hela annonsen här

Jag har ett MSI x570 UNIFY med uppdaterad bios.