Permalänk
Medlem

Ska det vara så? T310

har köpt en SE t310 men min led belysning blinkar inte grönt? gjorde servicetestet och då var det bara en röd lampa som blinkade. den som visar att batterinivån är låg. ni som har t310 ska det blinka grönt när den är igång?

Permalänk
Medlem

Jag är inte säker men jag tror att det ska vara så. Det är likadant på min T610 och även min kompis T610. Inte samma telefon men jag tror inte att det skiljer sig.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

Tack för det svaret. Jo det ska nog vara så kollade upp det med google Ville bara vara säker så att man inte fått en defekt telefon.

Permalänk
Medlem

Jag har haft en T300, och den blinkade inte grönt. Det är väl iof bara bra, sparar ju lite batteritid på det.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ganska dåligt att den inte blinkar nånting, t.ex. när man fått sms eller nåt .. nuförtiden kommer det ju fram en klocka så man ser ju inte ens om man fått ett sms förrän man tagit bort knapplåset o.s.v.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk

Dem nya sonyericsson mobilerna har inte den där gröna lampan kvar.
Dem har skippat den. Bra val tycker jag, för vissa kanske det är tråkigt. Lite kult med en grönblinkade lampa ioförsig

Visa signatur

You only live once, or do you?