Har Försäkringskassan problem med skottår?

Permalänk
Medlem

Har Försäkringskassan problem med skottår?

Någon annan som har fördröjt/uppdelade utbetalningar från FK denna månaden? Jag vill minnas att det var likadant 2020, då fick jag ringa upp och nån handläggde manuellt. När jag ringde kundtjänst igår gick det inte komma fram alls, bara medellande om att "vi har fullt upp med utbetalningar" typ.

Nyfiken om någon annan märkt på utbetalningar till hushållet om det varit annorlunda denna månaden, misstänker att de inte är så sugna på att ge tekniska detaljer om deras system, om de nu har en "skottårs-bugg".

Permalänk
Medlem

Inga bekymmer här, sambon fick sina pengar för föräldraledighet utbetalt som vanligt.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - ASUS TUF Gaming RX 7900 GRE OC - Corsair SF750 - Thermalright Peerless Assassin 120 Mini - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Inga problem med min utbetalning iaf och kan inte komma ihåg att det har varit det förr heller.

Permalänk
Medlem

Skulle bli förvånad om de har sådan enkla buggar. Men allt kan hända såklart

Har jobbat med utveckling där för några år sedan och datumhanteringen då var stabil.
Sedan beror det givetvis vilket system eller förmån det gäller. Finns ju rätt många.

Visa signatur

Kriff Kriff