Permalänk
Medlem

Asus Vivobook 15X OLED

Tjena,

Impulsköp då det var ett riktigt bra erbjudande, ska skicka tillbaka om ingen annan ska ha den. Lägger ut den för inköpspriset på 4119:- (inkl. annonskostnad) som startbud. Säljes som lägst för 4119:- (dvs noll kr i vinst), budgivning avslutas söndag kl 21:00

Datorn är bara uppackad och kontrollerad, aldrig använd bara provat i ca 10-15 min och skärmen är helt fantastisk. Verkar vara en riktigt bra laptop för pengarna där det även finns utrymme att uppgradera både ram och ssd enkelt. Den har även det stora batteriet på 70wh.

Jag lägger ut den för 4119:- som startbud. Låter budgivningen pågå tills på söndag kl 21:00

Om ingen budar så går den tillbaka i retur.

https://www.amazon.se/dp/B0BRY2X1KY?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_...

Kvitto medföljer, digitalt från amazon.

Kan skickas mot förskottsbetalning annars går det bra att hämta söder om Stockholm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Permalänk
Medlem

Jag köpte samma men fick ett jävla måndagsex med fläkt med trasig PWM som jag ska returnera, inte lönt att göra RMA hos Asus. Så om huttala drar sig ur är jag också intresserad. Kanske nån mer här på SC som spontanköpte men ångrade sig. Är grymt besviken för det är verkligen en kanonlaptop i övrigt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrCrab:

4 200 kr

Noterat, kan du hämta?

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Noterat, kan du hämta?

Ja

Permalänk
Medlem

Om någon vill hämta så är ni välkomna för 4129:- om ingen kan/vill hämta så skickar jag tillbaka till amazon.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tjena jag tar den för 4300kr + frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim