Permalänk
Medlem

Köpes: Steam Deck OLED

Är sugen på en Steam Deck OLED och tänkte kolla om någon här möjligtvis har en som de kan tänka sig att sälja? Betalar rimligt pris och kan hämta kring norska gränsen från Oslo eller så får vi lösa frakt till någon i familjen i Sverige. Skriv gärna vad ni har och tänkt pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om drygt 1-2 så är mina saker inte låsta längre och kan köpa en ny direkt från Steam butiken och ange valfri adress, om det är aktuellt?

Hur mycket skulle du tänkas ge för en sån deal med en OLED deck?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Om drygt 1-2 så är mina saker inte låsta längre och kan köpa en ny direkt från Steam butiken och ange valfri adress, om det är aktuellt?

Hur mycket skulle du tänkas ge för en sån deal med en OLED deck?

Dagar? Veckor? Månader?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Dagar? Veckor? Månader?

My bad, dagar.
Står att de är tradeable Apr 9, 7.00.00 GMT. Så kränger jag dom och beställer den.

Kan dock tyvärr inte välja Norge - det är bara Sverige som gäller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

My bad, dagar.
Står att de är tradeable Apr 9, 7.00.00 GMT. Så kränger jag dom och beställer den.

Kan dock tyvärr inte välja Norge - det är bara Sverige som gäller.

Hade tänkt säga 7500 men det dök precis upp en på tradera som jag tog köp nu på. Säkert inga problem att köpa ut en från Steam och sälja däromkring på tradera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Hade tänkt säga 7500 men det dök precis upp en på tradera som jag tog köp nu på. Säkert inga problem att köpa ut en från Steam och sälja däromkring på tradera.

Ah dåså. Jo tänkte göra samma sak - men en direkt på Swec hade föredragits

Får jag fråga vad den gick på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Ah dåså. Jo tänkte göra samma sak - men en direkt på Swec hade föredragits

Får jag fråga vad den gick på?

7500 kr för 1tb-versionen, nyskick enligt säljaren med kvitto etc. så det var ändå rätt ok. Såg dock att en gick för 4800 kr här så verkar bättre betalt på tradera...

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad