Herman Miller Embody + Atlas headrest

Permalänk
Medlem

Herman Miller Embody + Atlas headrest

HM Embody med Atlas headrest
Graphite/svart/rhythm

Stolen köptes Sep 2021
Atlas Headrest inköpt i år.

Hämtas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om ev köpare inte är intresserad utav atlas så är jag de om det går att skicka :)!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Är det uppdaterade skummet i stolen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unknowncow:

Är det uppdaterade skummet i stolen?

Om du menar scrim skummet de lade till i smyg från feb 2021, så har den det ja.

Permalänk

Slänger in ett bud på 11kkr.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Bjuder 12K så länge det finns kvitto osv

Permalänk
Medlem

Uppmärksammar alla att detta är samma stol som annonsören tidigare la upp 2022. På de bilderna framkom att det finns en hel del skrapmärken framför allt baktill.

Bara så att alla vet och budgivningen är rättvis utifrån denna vetskap

Permalänk
Medlem

Korrekt, glömde bort de mindre kosmetiska märkena när jag lade upp annonsen den här gången. Det är som sagt en begagnad stol. Här kommer sprillans nya bilder så ni kan dömma om det påverkar erat intresse! Samt låt mig påminna att en ny Embody + Atlas går för 25k idag ;P

Permalänk
Medlem

Hej budat 12.5k, vill bara säga till alla att du kan få en sprillans årsmodell 2024 för 16k just nu på HM hemsida.

Permalänk
Medlem

Tja! Går du med på 12.5k? Kan komma förbi i dagarna!

Permalänk
Skrivet av headphoneninja:

Samt låt mig påminna att en ny Embody + Atlas går för 25k idag ;P

Nej de går verkligen inte för 25k nytt idag.

Stolen går idag för 16k och atlas för nästan 3k med frakt.
Så vi landar då på 19k.

https://segaming.hermanmiller.com/collections/gaming-sale?utm_source=facebook&utm_medium=social-pd&utm_campaign=ASM_HMGaming_SE_Conversions_Retargeting_Sale&utm_content=Apr24_Swedish_Sale_Carousel_SpringPromo-5%25OFF-1&utm_id=120208714932820670&utm_term=120208714932880670&fbclid=PAAab59W03ClduvRHOQIVHncV81AYBOQazpi0pbWrMae37GFBCyYeaOyGP20k_aem_AQVy9imiRWXO281tpfRDWSR-1c7yM2wqOrk9E4FygDfN6EFeImLz9etcsGd6QvOwENgZ5gMK6NdXDGqytJwewp2T&campaign_id=120208714932880670&ad_id=120209165029480670

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hårvåfflan:

Nej de går verkligen inte för 25k nytt idag.

Stolen går idag för 16k och atlas för nästan 3k med frakt.
Så vi landar då på 19k.

När jag sa 25k så tog jag billigaste HM Embody på prisjakt som låg på 22195kr + atlas headrest.
Logitech x Embody är inte exakt samma stol och var inte på rea den dagen jag lade ut annonsen. Så det jag har sagt var fortfarande sanning även om det fanns Logitech versionen för 20k när jag kollade innan annonsen.

Att gaming varienten hamna på rea just nu är väl typiskt, men jag har ingen bråttom med att sälja. Rean försvinner tillslut och då blir det ett försök på blocket istället. Tack för allt intresse dock.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad