Allt om Cyberpunk 2077 – nästa storspel från CD Projekt Red

Permalänk
Medlem

Verkar som det kommit lite nya buggar sen jag lira sist.

Specifikt att spelet flatlinar när man försöker starta det eller ladda en sparfil. Helt slumpmässigt också. Hittade att man skulle ändra namn på CChromaEditorLibrary64.dll i spelets katalog och nu krashar det inte längre! Läste att det krashar om man ändrar keybinds men det var i 2.11. Hade inte ändrat keys vad jag vet men en del andra inställningar.

Förhoppningsvis funkar spelet som det ska nu. Lirade iaf 45min utan problem. Får se om det håller i sig

Permalänk
Medlem

Med Path Tracing och Ray Reconstruction på så ser spelet väldigt mycket bättre ut nu med DLSS Transformer Model. Nu blir det inte en sörja av ansiktet och andra detaljer som rör sig. Stabil och skarp bild överlag.

Mitt 4090 får ut cirka 90fps i 3840x1600 med allt på max, dlss quality och FG. Förbättrad input lag också.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande spelar Cyberpunk 2077?

Körde spelet vid release men tröttnade på alla buggar så avinstallerade trots att jag inte kommit så långt.
Har lite speltorka och läste att Cyberpunk nu är det AAA spelet det borde varit från början, så tänkte ge det en ny chans.

Skulle behöva tips på ett gäng "must have" moddar för denna genomspelning!
Har kollat runt och insett att det är en djungel.
Letar framförallt efter moddar som förbättrar upplevelsen och spelbarheten.

Tack på förhand!

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG