Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

svårigheter med att öppna websidor i google

Permalänk
Medlem

jag kan inte skicka en skärmdumb eftersom jag får då fliken namnlös.Jag kan inte ha mer än en flik vid nästa så får jag fliken namnlös

Permalänk
Medlem

jag kan inte skicka en skärmdumb eftersom jag får då fliken namnlös var vänlig se mera i
tråden

Permalänk
Medlem

köp en ny dator brorsan det är enklaste vägen för dig.

Permalänk
Medlem

är det enklaste vägen för mig eller dig och vill du betala för den?

Permalänk
Skrivet av Tiure:

jag kan inte skicka en skärmdumb eftersom jag får då fliken namnlös.Jag kan inte ha mer än en flik vid nästa så får jag fliken namnlös

Så allt du gör leder till att du får fram en flik som heter namnlös? xD

Ta ett kort på skärmen med telefonen och posta den.

Permalänk
Medlem

ja g vet ej hur man skickar bild men fick även fliken ny flik med tom sida med ansiktet av en
tecknad gubbe med sur min

Permalänk
Skrivet av Tiure:

ja g vet ej hur man skickar bild men fick även fliken ny flik med tom sida med ansiktet av en

Var det han?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiure:

Ta en bild med telefonen och ladda upp till t.ex. https://imgur.com och länka sedan bilden här.

Jag tycker inte att du svarar ordentligt på frågorna och skriver udda meningar så det blir rätt svårt att hjälpa dig.

Du verkar inte heller ha försökt med en annan webbläsare trots tidigare förslag.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Jag har prövat de förslag som finns i tråden tidigare utan framgång beträffande bilden så var ansiket litet och h ade ett fyrkanti liknande mileys.Jag tycker jag har beskrivet väl för att kunna bedömas ifrån den som har goda kunskaper i ämnet.Jag kan få uppattningen att du har något annat syfte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiure:

Jag har prövat de förslag som finns i tråden tidigare utan framgång beträffande bilden så var ansiket litet och h ade ett fyrkanti liknande mileys.Jag tycker jag har beskrivet väl för att kunna bedömas ifrån den som har goda kunskaper i ämnet.Jag kan få uppattningen att du har något annat syfte

När ingen verkar förstå dig och ditt problem så kan du väl ändå inte påstå att du har beskrivit problemet väl?

Berätta istället hur det gick när du använde en annan webbläsare.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

Du behöver inte svara mer du verkar inte seriös.Hej då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiure:

Jag gav dig ju en länk där du kan ladda upp bilder på problemet eftersom ingen förstår ditt problem. Istället för att anstränga dig lite för att lösa ditt problem så svarar du att jag inte behöver skriva mer?

Det känns snarare som att du inte vill ha hjälp. Du verkar inte heller ha testat annan webbläsare som tipsades, vilket tyder på att det är du som inte är seriös.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Skrivet av Tiure:

Dags för lite självinsikt; det är du som inte är seriös, det är hur lätt som helst att ladda upp en bild på problemet.

Permalänk
Medlem

Om du öppnar upp en ny flik och skriver www.aftonbladet.se där jag ringat in i rött. Får du fram aftonbladet då?

Permalänk
Medlem

ja men om jag sedan vill öppna tex Expressen samtidigt så får jag fram fliken namnlös eller ny flik med tom sida

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiure:

ja men om jag sedan vill öppna tex Expressen samtidigt så får jag fram fliken namnlös eller ny flik med tom sida

Att en ny flik är tom eller namnlös spelar ingen roll. Du får ju skriva in www.expressen.se där jag markerat i rött efter du öppnat ny flik?

Permalänk
Medlem

du verkar inte förstå !att jag kan inte ha mer än en flik samtidigt!

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig varit med om detta. Testa annan webläsare då.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Tiure:

du verkar inte förstå !att jag kan inte ha mer än en flik samtidigt!

Okay. Bevisa det, och visa det.

1. Ta din telefon, android eller iphone.
2. Installera imgur.
3. Börja filma när din dator är på skrivbordet. Öppna webbläsaren och visa när och hur felet uppstår och hur det ser ut.
4. Ladda upp via imgur.
5. Kopiera länken alternativt skriv ner på papper.
6. I nästa inlägg du skriver här, klistra in länken alternativt skriv av från ditt papper.

Om du inte följer nedan extremt enkla instruktioner så är det i min mening i princip bevisat att du faktiskt inte är här för att få hjälp, utan att se hur långt man kan dra en fråga utan att försöka få ett svar.

PS. Du har redan besvarat att du provat andra webbläsare, så filma händelsen i en av de andra också.

Permalänk
Medlem

jag har en bild i galleriet på google hur skickar jag den och jag har laddat ner imgur men kan inte se var bilderna är likväl video har sparats. har du någon ide på hur jag skickar ifrån galleriet

h

Permalänk
Sötast
Skrivet av Tiure:

jag har en bild i galleriet på google hur skickar jag den och jag har laddat ner imgur men kan inte se var bilderna är likväl video har sparats. har du någon ide på hur jag skickar ifrån galleriet

Okej!

Och sista frågan...

Hur exakt är det du hittade Sweclockers av alla sidor? Det är ju trots allt ett väldigt niche forum.
Rätt imponerande trots dina problem med basic navigation.

Kudos till dig för att du lyckades hitta hit!
Hoppas att det finns minst lika bra medlemmar här som kan hjälpa dig över mållinjen..

Själv besitter jag inte heller kunskap om varken webbläsare eller bilduppladdning
Lycka till!

Permalänk
Skrivet av Tiure:

h

Man kan ladda upp bilder direkt till ett inlägg.