Permalänk
Medlem

Logitech Harmony Elite

Behöver en Harmony fjärr för att få ordning i teknikträsket. Har 7 fjärrkontroller just nu. Nån som har en liggande hemma? Gärna med extra IR-sändare och sånt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tror jag har en faktiskt. Kollar när jag är hemma.. Dock kan du nog i så fall behöva byta batteri då den inta har laddats på några år.

Permalänk
Medlem

Jag har en Harmony Hub du kan få till rimlig peng. Gör samma sak som dosan fast du sköter allt med en app. Fritt fram att användas på flera mobiler samtidigt.

Visa signatur

Desktop: Beelink NUC
Server: i3-12100 - 64GB - Proxmox
NAS: Primary - Unraid (94TB) - Secondary - HP MS G8 (30TB)
Finns även på Swedroid: https://swedroid.se/forum/members/raeserfisk.53211/

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindgren_ulf:

Tror jag har en faktiskt. Kollar när jag är hemma.. Dock kan du nog i så fall behöva byta batteri då den inta har laddats på några år.

Absolut, det ska ju gå så länge den fungerar. Batteri verkar kosta cirka 200 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av malek:

Jag har en Harmony Hub du kan få till rimlig peng. Gör samma sak som dosan fast du sköter allt med en app. Fritt fram att användas på flera mobiler samtidigt.

Tack men jag har en hub redan och det funkar ju bra men vill ha en än fjärr med att komplettera med. Appen är inte riktigt vad man önskar.

Permalänk
Medlem

Tror jag ska ha en Logitech Harmony Companion i skåpet med överblivna teknikprylar, ska vara komplett med fjärr och extra ir-sändare.

Permalänk

Hej,

Jag har en komplett med hubb och ir-sändare.
Använt max ett halvår och fint skick.

Hojta om det är intressant! 🙂

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad