Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

För er som kanske inte följer fyndtråden så har Elgiganten fyllt på med nya spel till bra pris t.ex. Spider-Man 2 för 299kr, Ratchet & Clank: Rift Apart för 199kr och Alan Wake 2: Deluxe Edition för 449kr.

Alla spelen lägsta pris någonsin.

Jäkligt bra pris på Alan wake

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Rea på PS Plus abonnemang nu.
Typ 500Kr billigare för ett år premium.

Permalänk
Medlem

3999 för VR2 med Horizon känns väldigt prisvärt!

Permalänk
Medlem

Prismatchar Elgiganten mot Amazon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Rea på PS Plus abonnemang nu.
Typ 500Kr billigare för ett år premium.

Som vanligt så får man inte rabatten om man har en existerande prenumeration...

Skrivet av LeVvE:

För er som kanske inte följer fyndtråden så har Elgiganten fyllt på med nya spel till bra pris t.ex. Spider-Man 2 för 299kr, Ratchet & Clank: Rift Apart för 199kr och Alan Wake 2: Deluxe Edition för 449kr.

Tack för tipset. Hade missat att Alan Wake II var så pass billigt. Fick bli det samt Star Ocean The Second Story R för 219kr.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

3999 för VR2 med Horizon känns väldigt prisvärt!

Synd man missade detta 🥺

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Hmm jag har några dagar kvar på min prenumeration och jag får 25% rabatt om jag förlänger min Extra prenumeration nu.
Har bara kollat via appen i telefonen, men där fungerade det för mig. Verkar vara lite slumpaktigt ibland vem som får rabatten och vem som inte får den...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan_3:

Synd man missade detta 🥺

Ny chans hos CDON!
https://cdon.se/produkt/playstation-vr2-horizon-call-of-the-m...

PSVR2 Horizon Bundle för 3999kr. Säljs och levereras av CDON.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dex:

Hmm jag har några dagar kvar på min prenumeration och jag får 25% rabatt om jag förlänger min Extra prenumeration nu.
Har bara kollat via appen i telefonen, men där fungerade det för mig. Verkar vara lite slumpaktigt ibland vem som får rabatten och vem som inte får den...

Jag kan spara hela 8,50kr på att uppgradera min kvarvarande tid (37 dagar) av Extra till Premium. Amazing.

Visa signatur

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dex:

Skrivet av Mono:

Jag kan spara hela 8,50kr på att uppgradera min kvarvarande tid (37 dagar) av Extra till Premium. Amazing.
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Jag har för mig att det förra året bara gick att ta del av erbjudandet om man hade mindre än 14 dagar kvar på sitt befintliga abonnemang eller något liknande.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Songless:

Prismatchar Elgiganten mot Amazon?

De matcha via telefon när jag skulle beställa PS5 Pro, som var annars billigare hos Amazon. Chatten ville inte matcha då Amazons sida tydligen var tvungen att innehålla produktID. EAN tror jag det heter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Ny chans hos CDON!

Ouch vad man är sugen.

Men spelade gamla VR ganska lite. Men har ju PRO nu och en stor källare.

Gaaaaahhhh, beslutsångest........

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag har för mig att det förra året bara gick att ta del av erbjudandet om man hade mindre än 14 dagar kvar på sitt befintliga abonnemang eller något liknande.

Ah det kan förklara det!

Permalänk
Medlem

608 kronor för 1 års PlayStation plus essential när tjänsten inte har erbjudit ett spel som lockat senaste året, typ. I alla fall för egen del.

Med tanke på förra årets höjning samt att det procentuellt verkar vara lite lägre rea i år så är deras BF-pris i princip vad originalpriset var för ett år sedan.

Jaja, i och med att man lirar Warzone så är det väl bara att acceptera. 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Som vanligt alltså, lät mitt löpa ut för några veckor sen för att förlänga idag.

Visa signatur

Amd o Apple

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Ouch vad man är sugen.

Om du är osäker skulle jag nog rekommendera att du beställer nu och sedan avbeställer om du ångrar dig. Amazon har höjt tillbaka till ordinarie pris och ingen annan återförsäljare verkar sälja den till samma rabatterade pris så jag skulle tro att CDONs automatiska prismatch mot Amazon bara släpar efter lite och snart kommer att höjas.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindfighter:

Som vanligt alltså, lät mitt löpa ut för några veckor sen för att förlänga idag.

Jo, men mitt ligger inte i fas. Tyvärr. Får hoppas på något i mellandagsrean.
Tycker det är rätt rövhattigt beteende av Sony för trogna kunder.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Ny chans hos CDON!

Slut nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Ouch vad man är sugen.

Känner lite samma. Känslan är att man tycker det är lite häftigt initialt men att man i slutändan ändå kommer spela på 77" C3an då det känns som de flesta spel som är riktigt bra inte är i VR. Det är min magkänsla bara dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

608 kronor för 1 års PlayStation plus essential när tjänsten inte har erbjudit ett spel som lockat senaste året, typ. I alla fall för egen del.

Med tanke på förra årets höjning samt att det procentuellt verkar vara lite lägre rea i år så är deras BF-pris i princip vad originalpriset var för ett år sedan.

Warzone är väl en av de spel man inte behöver PS+ för eftersom det är gratis? Eller kör du MP också?

https://insider-gaming.com/do-you-need-ps-plus-to-play-warzon...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Fanns nu när jag kollade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Warzone är väl en av de spel man inte behöver PS+ för eftersom det är gratis? Eller kör du MP också?

https://insider-gaming.com/do-you-need-ps-plus-to-play-warzon...

Och här förlängde man sitt abonnemang efter att ha skrivit det inlägg du citerade 🤦

Hade verkligen ingen aning att det inte behövdes. Så om man spelar typ Resurgence eller Battle Royale så behövs ej PS plus? Då blir det att kontakta Sony för återbetalning av köpet haha. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Inte paketet med Horizon, vanliga finns kvar för samma pris men inte lika bra deal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Gick från 3999kr till slut men nu är den tillbaka på ord. pris 7749kr. Horizon-bundeln alltså.
Dessutom blir det fel när man lägger den vanliga PSVR2, utan bundle, i kundvagnen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Känner lite samma. Känslan är att man tycker det är lite häftigt initialt men att man i slutändan ändå kommer spela på 77" C3an då det känns som de flesta spel som är riktigt bra inte är i VR. Det är min magkänsla bara dock.

Japp så kommer det nog vara. Blir initialt häftigt men kommer uteslutande spela vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Och här förlängde man sitt abonnemang efter att ha skrivit det inlägg du citerade 🤦

Hade verkligen ingen aning att det inte behövdes. Så om man spelar typ Resurgence eller Battle Royale så behövs ej PS plus? Då blir det att kontakta Sony för återbetalning av köpet haha. Tack!

Precis, inga spel som är gratis behöver PS Plus (Förutom Destiny 2 har jag för mig). Dock kommer du inte kunna spela PS Plus spel du claimat. Men kör du bara Warzone behövs ej PS+.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Precis, inga spel som är gratis behöver PS Plus (Förutom Destiny 2 har jag för mig). Dock kommer du inte kunna spela PS Plus spel du claimat. Men kör du bara Warzone behövs ej PS+.

Ah, I dagsläget är det typ det enda jag spelar ändå. Det var som sagt nytt för mig. Då lär jag bara köpa 1 månad åt gången framöver när jag väl vill spela något från PS plus. Tack 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

För F2P behövs inte PSN för multiplayer. Har för mig att Warzone räknas dit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Skrivet av underwatch:

Jäkligt bra pris på Alan wake

Tack för tipset. Visst är det så att även första Alan Wake ingår i denna deluxe utgåva? Har nog inte spelat 1:an sedan Xbox 360 tiden, så skulle vara kul att spela om det innan men ger sig på uppföljaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Tack för tipset. Visst är det så att även första Alan Wake ingår i denna deluxe utgåva? Har nog inte spelat 1:an sedan Xbox 360 tiden, så skulle vara kul att spela om det innan men ger sig på uppföljaren.

Kommer med en kod för en digital version av Alan Wake Remastered. Jag har fysisk utgåva av Remastered så ska nog försöka sälja min kod för 100kr eller nått på Tradera.