Helgsnack: Vad heter din robotdammsugare?

Permalänk
Medlem

Sambon döpte robotgräsklipparen till Husse så jag döpte dammsugaren till Matte.

Permalänk
Medlem

Förslag på framtida helgsnack:

• Vilket år föddes din mormor?

• I vilken stad träffade du din partner?

• Vad hette ditt första husdjur?

• Vad är din favoritfärg?

Kanske i kombination med en länk till ett verktyg där man kan testa hur starka ens lösenord är.

Permalänk
Medlem

Vår heter Janet, från TV-serien The Good Place (Netflix). Vår robotgräsklippare har fått namnet Frodo, för han gör gräset frodigt.

Permalänk

Sugo heter våran roborock, kort och gott.

Permalänk
Medlem

Robocock till sambons stora glädje...

Permalänk
Medlem

DammDammDumDum

Permalänk
Medlem

Kirby

Permalänk

Svabben Larsson

Permalänk
Medlem

Städla

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem

Gundamm

Permalänk
Medlem

Mikael Dammberg

Permalänk
Medlem

Min heter Boo, för det var vad dottern kallade dammsugaren när hon var runt 1 år, eftersom den låter booooooo Vi kallar den dock runda Boo när vi pratar om den, för vi har en Dyson stav-dammsugare och den kallar vi "stora Boo". Vi har även en leksaks-dyson-dammsugare (som inte kan dammsuga, men kan låta som en) som vi kallar "lilla Boo"

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Vår heter Cookie Monster

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vår heter Roger eftersom jag moddat honom att låta som en https://starwars.fandom.com/wiki/R0-GR från star wars

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem

Benny, mitt go to name för allt.

Permalänk
Medlem

Beatrice (Äkta människor)

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Medlem

Dusty. Han gör ett ganska bra jobb.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D - ASUS Radeon RX6900XT - ASUS ROG Strix B650E-I - G.Skill 64GB DDR5 6000MHz CL30 Flare X - 2x Samsung 980 PRO 1TB - Corsair SF850 - FormD T1 v2.5 - Alpenföhn Black Ridge rev.D + NF-A9x14 - 2x Phanteks T30-120

Permalänk

Städ Bonnet.

Permalänk

Första heter Göran Rent. (Vid ett tillfälle var det en som inte riktigt hörde vad vi kallade den så han svarade "Göran Rent?" varpå jag fick svara "Ja, det gör'an", vilket är poängen med namnet.
Skaftdammsugaren heter Freddie (Tänk: "I want to break free) och nya dammsugaren i källaren heter James White a.k.a. Jebby.

Permalänk
Medlem

Vår heter Love, utalas Lo-ve med svenskt uttal.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard