Permalänk
Medlem

Lenovo Legion Go Splitterny

Splitterny!
Öppnad och använd i 2 timmar enbart men det är inte för mig och säljer nu den.

3 månaders game pass ingår

Inga repor eller något alls kosmetiskt!
Den är splitterny och kommer med orginal förpackning samt garanti och kvitto från Elgiganten. Inköpt 28e november.

Ny pris 7500:-
Säljer min för 7000 kr då den är ny men du får 500 kr rabatt

Kan fraktas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, har inte Elgiganten typ den generösaste öppet köp i branschen? jag har kunnat lämna tillbaka efter att testa varor utan problem. Lycka till

Permalänk
Medlem

Jag har missat 14 dagars öppet köpet med 1 dag, så dag 15 från köpdatumet kom jag på det å de vägrade.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av EgzonR:

Jag har missat 14 dagars öppet köpet med 1 dag, så dag 15 från köpdatumet kom jag på det å de vägrade.....

Elgiganten har 50 dagars öppet köp för medlemmar och 30 dagar för icke medlemmar.

Elgiganten Öppet köp

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av EgzonR:

Ser nu när jag läser på deras sida att dem har stramat åt sina regler. Dock verkar det lite diffust på skillnad mellan öppet köp och prova på. Nåväl, det var värt ett försök.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad