Vad tycker ni om min ritning ? (varning stora bilder)

Permalänk
Medlem
Citat:

"Okej, Men då låter det nästan som om den är fulländad. Man kommer ju alltid på saker som man kan göra efteråt, men detta verkar vara väldigt bra genomtränkt "

har ju filat på det några månader som ni ser

Citat:

"Inte ha datorer överallt" TJAT TJAT TJAT. Du borde berätta för henne vem som bestämmer istället för att vara en sån jävla toffel. VEm fan vill datorn i nått jävla skåp? Det är ju som att skära av sig båda benen för att ha en anledning att sitta i rullstol bara för att du inte vill använda cykelhjälm.

Slå tasken i bordet säger jag. Biligare och i längden bättre för ert förhållande.

Nu är det ju inte så att jag ska ha MIN dator i bordet... det är hennes... min kommer att stå vid mitt fina ikeaskrivbord... och den kommer bli ett hemmabyggt plexichassi tids nog

Visa signatur

// Oscar aka raXXo

Permalänk
Medlem

Tur. Jag trodde att hela världen höll på att gå helt överstyr.

Visa signatur

Abit IC7-G, p4 2,6C ghz @ ~ 3,2ghz. Geforce TI4200 128 mb @ 310/550), 2*512 Twinmos Orginal PC3200, SB Audigy Live, 17" TFT*2.
"Love is the delusion that one woman differs from another."

Permalänk
Medlem

hehe...

btw byter namn på tråden... nytt namn = Project Girlfriend

Visa signatur

// Oscar aka raXXo

Permalänk
Medlem

smidigt när man ska på lan

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Medlem

Ja men XX6 nu sa han ju att det var till flickan, och hon kanske inte åker på lan så ofta

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Mycket snygga ritningar....

Hoppas det går bra med bygget.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser skitbra ut!
GL HF

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem

Snyggt, men är det inte lite onödigt att ha en låda i lådan? Kanske bara skulle skruva fast moderkortet och resten på en platta eller vägg i ytterlådan?

Permalänk
Medlem

jag tycker den e jätte fin

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nad Adam
Snyggt, men är det inte lite onödigt att ha en låda i lådan? Kanske bara skulle skruva fast moderkortet och resten på en platta eller vägg i ytterlådan?

det är ju precis så han har gjort på dom senaste bilderna

Kom på att det kan vara väldigt obekvämt att inte kunna ha benen rakt fram utan att sitta en halvmeter från bordet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kom på att det kan vara väldigt obekvämt att inte kunna ha benen rakt fram utan att sitta en halvmeter från bordet.

det är därför det blir såpass högt som det blir... så att hon kan ha benen i skåpet under datorlådan...

Citat:

Snyggt, men är det inte lite onödigt att ha en låda i lådan? Kanske bara skulle skruva fast moderkortet och resten på en platta eller vägg i ytterlådan?

Själva moderkortet osv kommer att vara i en låda under skärmen för att man enkelt ska kunna serva den samt för att hon inte ska kunna pilla sönder något...

Visa signatur

// Oscar aka raXXo