Undrar om det är någon som har en extra Corsair type 4 pcie kabel liggandes som ni inte använder.
Det ska vara original som man kan köra direkt till psu och inte extension kabel.
Båda sidor är 8 pin bara att ena sidan är 6+2.
Köpes eller bytes, har själv andra kablar, sata mm om ni är intresserade.
Undrar om det är någon som har en extra Corsair type 4 pcie kabel liggandes som ni inte använder.
Det ska vara original som man kan köra direkt till psu och inte extension kabel.
Båda sidor är 8 pin bara att ena sidan är 6+2.
Köpes eller bytes, har själv andra kablar, sata mm om ni är intresserade.
Jag har en från ett HX1000 Platinum, om du kan hämta den idag i Göteborg innan kl12 annars kan jag lämna kvar den hos mina svärföräldrar så kan du hämta den senare under dagen.
Jag har en från ett HX1000 Platinum, om du kan hämta den idag i Göteborg innan kl12 annars kan jag lämna kvar den hos mina svärföräldrar så kan du hämta den senare under dagen.
Eftersom Jensvo är så pass snäll och inte vill ha betalt för pcie kabel så kan du få sata kabel gratis om du hämtar den eller så kan jag också skicka den om det skulle behövas.
🙌
Supersnällt! Adressen har du väl redan, skriv i PM vad jag ska swisha 👍
Skrivet av Pegatron:
Eftersom Jensvo är så pass snäll och inte vill ha betalt för pcie kabel så kan du få sata kabel gratis om du hämtar den eller så kan jag också skicka den om det skulle behövas.
🙌
Löser det sig inte så säg till.
Har liggandes som jag inte behöver och du kan få gratis.
Antingen hämta i Jönköping eller så kan jag skicka mot fraktkostnad.
Dock inte hemma förens imorgon.