Samsung 49" Super-ultrawide - C49RG90SSU

Permalänk

Samsung 49" Super-ultrawide - C49RG90SSU

Hej!

Nu har det blivit dags att sälja min enorma skärm då jag skall flytta och inte längre kommer ha plats för skärmen. Har fungerat fantastiskt under tiden jag haft den och inga kända fel! Kan ha lite mindre skravanker men inget jag noterat.

Med tanke på dess orimliga storlek så är det endast upphämtning som gäller. Jag finns i Sävedalen precis utanför Göteborg så rekommenderat är att någon med bil kommer och hämtar skärmen.

Självklart visar jag skärmen innan så du får se att den fungerar som den skall!

Jag tror jag har kvar plastpanelen för baksidan som skall dölja kablarna men kan inte garantera. Jag har haft den på monitorarm hela tiden och därför dragit kablarna på ett annat sätt (vilket gjorde att jag inte kunde ha på panelen).

Budgivningen stänger i början på nästa vecka, eventuellt redan i helgen om budet är tillräckligt bra. Så passa på!

Jag är tämligen säker på att det är denna skärm även om exakta modelkoden inte ligger som ett alias: https://www.displayspecifications.com/en/model/89fd1715

Mvh
Adam

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilket arm har du haft till den? Och finns den kvar? Eventuellt intresserad

Permalänk
Medlem

Blev lite otydligt, är intresserad av skärmen, men även eventuellt monitor armen som används. När är skärmen inköpt?