Rasberry Pi 3 + Nespi Case Plus & Handkontroller

Permalänk

Rasberry Pi 3 + Nespi Case Plus & Handkontroller

Iom utökat faderligt ansvar säljes följande som ett paket:

Sakerna är i utmärkt skick och fungerar utan anmärkning.
Notera att nätadapter ej medföljer!

Kör budgivning till Söndag 26/1 20:00 med 10 min antisnipe. Betalning via Swish förskott gäller. Kan fraktas. Inköpt begagnad så kvitto finns ej, men köpbevis kan uppvisas om det är viktigt.

Utropspris 50:-, säljer till vem jag vill och om jag vill osv - lycka till:)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 50 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr Plus frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr Plus frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr +frakt
Permalänk
Medlem

Du står fast att köra till söndag eller?

Permalänk
Skrivet av Minzert:

Du står fast att köra till söndag eller?

Yes, just nu är vi på förlossningen så jag kommer ändå inte kunna skicka före måndag ändå. Men alla bud är noterade:)

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nathanael:

Yes, just nu är vi på förlossningen så jag kommer ändå inte kunna skicka före måndag ändå. Men alla bud är noterade:)

Oj men jösses, grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nathanael:

Som 4 barns pappa, och man ser detta, så måste man ju bara skriva grattis och lycka till!!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Som 4 barns pappa, och man ser detta, så måste man ju bara skriva grattis och lycka till!!!

Tack så hjärtligt! Han tog lång tid på sig, men den som väntar på något gott osv! Fyra barn alltså - då har du fullt upp! Blir nog inte mer än två här faktiskt.

Friendly reminder om att annonsen avslutas ikväll

Visa signatur

Permalänk

Insåg att det är lördag idag. Eftersom jag inte längre kan redigera föregående inlägg så: annonsen avslutas i morgon kväll söndag

Visa signatur

Permalänk

50 min kvar

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur