Köper Galaxy Watch6 eller nyare

Permalänk
Medlem

Köper Galaxy Watch6 eller nyare

Jag har förköpt en Galaxy S25 och vill komplettera med en klocka. Söker därför som rubriken säger en Samsung Galaxy Watch 6 eller nyare i bra skick. Classic eller vanliga, företrädesvis svart, men öppen för andra färger. 43-44 mm stor. LTE inte nödvändigt.

Kanske finns här någon som tex slog till på Kompletts surfplatta med Watch6 på köpet där klockan inte var av intresse? Eller någon som kanske har en som samlar damm i en byrålåda?

Kan tänka mig att betala runt tusenlappen för en Watch 6 och mer för en 7a. Men kom med förslag vetja. Utlovar snabb och smidig affär. Hämtar i västerås med omnejd, i annat fall står jag för frakten hit.

Skulle eventuellt kunna använda de medföljande Buds 3 Pro som handelsvara i nån form av bytesaffär, men då får man vänta på att Samsung skickat ut den förstås.

Kom gärna med förslag!

Allt gott //

Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kanske är lite över budget, men har en Watch Ultra från Comviqs mystery box & tänker mig runt 5K för den.

LTE varianten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Kanske är lite över budget, men har en Watch Ultra från Comviqs mystery box & tänker mig runt 5K för den.

LTE varianten.

Tack, men den är primärt för dyr (och för stor).

Permalänk

Jag bör få min platta + clock-bundle om ett par dagar enligt komplettsupporten. Om du vill ha den för 1k så är den din och kommer finnas i Linköpingsområdet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostsamling:

Jag bör få min platta + clock-bundle om ett par dagar enligt komplettsupporten. Om du vill ha den för 1k så är den din och kommer finnas i Linköpingsområdet.

Tack, men har nyss gjort upp med en annan. Har inte hunnit släcka annonsen bara. Sorry.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad