Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk
Medlem

direktronik - 3d printade racksystem

Hej

Först och främst, är det någon som köpt från direktronik och är nöjd.
Att frakten är långsam eller att det inte går spåra som jag läst lite om spelar mindre roll så länge man får det man köper?

Anledningen till varför jag frågar är för att de verkar kunna erbjuda 3dprintade racksystem för några av mina komponenter, så jag slipper använda hyllor och får en snygg installation.

ex.
Philips hue gateway, Unify gateway ultra, RPI och unify POE switch 8.portar.

önskar så klart jag kunde 3d-printa själv, men det blir en dyrare investering och tid än vad jag idag är beredd att lägga.

Permalänk
Medlem

Inte testat dem, men är det bara vanlig Petg/pla och du har filerna går det nog att lösa det billigare här via forumet. Vi är flera som har skrivare och kan printa för en vettig peng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

Inte testat dem, men är det bara vanlig Petg/pla och du har filerna går det nog att lösa det billigare här via forumet. Vi är flera som har skrivare och kan printa för en vettig peng.

Rackgrejer ska aldrig printas med PLA. Det är inte värmetåligt och kan böja sig/smälta/brinna.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt från dem (keystones), upplevde inga bekymmer.

Permalänk
Medlem

Beställt massor, bara bra upplevelser. Mycket i jobbet.

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Hedersmedlem

Direktronik är grymma. Beställer från dem både privat och via jobbet. Inte hört så mycket om "ThingsInRack" som de kör dock.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

Det är självklart ett val, men har inte några filer så får nog betala lite mer.

Skrivet av Cerb:

Jag har beställt från dem (keystones), upplevde inga bekymmer.

Skrivet av Zizoor:

Beställt massor, bara bra upplevelser. Mycket i jobbet.

känns som att hemsidan verkar vara seriös iaf, jag tar en testorder på en 3d printad sak så får vi helt enkelt se hur bra de är.