ZOTAC GAMING GeForce RTX 4070 Ti SUPER Trinity OC White Edition

Permalänk

ZOTAC GAMING GeForce RTX 4070 Ti SUPER Trinity OC White Edition

Gör en intressekoll på mitt 4070 ti super som jag tänkte sälja. Det är en ZOTAC Trinity OC White Edition. Kortet är sparsamt använt och (enligt min subjektiva uppfattning) mycket tyst även i högre belastning

Kommer inte släppa iväg den om jag inte får ett tillräckligt bra pris. Låter den ligga uppe tills på söndag kväll så få de som är intresserade lägga bud.

Kan skickas mot fraktkostnad eller hämtas i Stockholm, Rågsved.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill du nedgradera till ett 4070 super?

Permalänk
Medlem

hej, jag är potentiellt intresserad av kortet, dock ville gärna fråga om dess historin lite antagligen kortet har öppnats, samt sticker på backplate saknas. Vad var det för modding? repaste? - känns nog för tidigt med tanke på kortets ålder. Är priset förhandlingsbart, eller 8k är det absolut minsta du kan gå med? Tack!

Permalänk
Skrivet av nikvin:

hej, jag är potentiellt intresserad av kortet, dock ville gärna fråga om dess historin lite antagligen kortet har öppnats, samt sticker på backplate saknas. Vad var det för modding? repaste? - känns nog för tidigt med tanke på kortets ålder. Är priset förhandlingsbart, eller 8k är det absolut minsta du kan gå med? Tack!

Finns inte på 4070 zotac den "warranty lappen" du undrar efter.

Permalänk
Medlem

Byta mot 4080 super och pengar till mig?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Vill du nedgradera till ett 4070 super?

Skrivet av FoJe:

Byta mot 4080 super och pengar till mig?

Inte intresserad av byte tyvärr, klickade hem ett 9070xt som jag bestämde mig för att behålla 🙂

Skrivet av nikvin:

Kortet är köpt här på sweclockers i slutet av förra året, har inte öppnats och om jag inte minns fel så var det helt nytt då förra ägaren fick ett nytt på garanti. Vill inte gå under 8k, i så fall gör jag ett försök på blocket/tradera istället 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusBroodh:

Kortet är köpt här på sweclockers i slutet av förra året, har inte öppnats och om jag inte minns fel så var det helt nytt då förra ägaren fick ett nytt på garanti. Vill inte gå under 8k, i så fall gör jag ett försök på blocket/tradera istället 🙂

Tack för svaret o lycka till med budgivningen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grandahl98:

Finns inte på 4070 zotac den "warranty lappen" du undrar efter.

japp, googlade backplate på zotac och verkar d klistrar inte den på skruvarna nuförtiden... så jag verkar gissade fel att kortet har öppnats; får se om jag kan lägga ett bud, då jag planerade att uppgradera till 4070tiS länge men nu är jag tvecksam om skulle gå med nvidia eller amd

Permalänk
Medlem

Eftersom ett 5070 oc kostar under 8k nytt och är ungefär lika bra, så blir de svårt att få ut som ett sprillans. Så jag kommer lägga bud på 6k iaf. Tror ingen på Sweclockers kommer köpa de för 8k. Men på blocket kanske man kan "lura" någon för de priset

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Krangen:

Eftersom ett 5070 oc kostar under 8k nytt och är ungefär lika bra, så blir de svårt att få ut som ett sprillans. Så jag kommer lägga bud på 6k iaf. Tror ingen på Sweclockers kommer köpa de för 8k. Men på blocket kanske man kan "lura" någon för de priset

Nu är väl ett 5070 mer jämförbart med 4070 ti än 4070 ti super. Såvida man inte vill använda DLSS 4 så skulle jag argumentera för att 4070 ti super är ett bättre kort än 5070, vid benchmarks levererar den fler FPS i samtliga spel jag sett.

Permalänk
Nytt bud: 6 500 kr Hämtning
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 700 kr Plus frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 800 kr Intresserad, men 8k är för saftigt, kan hämta dock
Permalänk
Nytt bud: 7 000 kr Hämtning
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 100 kr
Permalänk
Nytt bud: 7 300 kr 7300 + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 400 kr
Permalänk

God kväll alla budare, tänker att vi kör till 21:00 ikväll och avslutar därefter.

Permalänk
Nytt bud: 7 600 kr + frakt
Permalänk

Avslutar budgivningen där med andreas bud på 7600kr.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 700 kr
Permalänk

Annonsen är avslutad