Permalänk
Medlem

Förrådsrensning

Har äntligen gjort ett ryck och rensat i förrådet! Här är datorgrejerna som jag behöver er hjälp att bli av med:

• Das Keyboard 4 Ultimate - Nordisk layout, bruna brytare, väldigt sparsamt använt - 1000 kr

• Steam Link - Komplett med tillbehör - 300 kr

• Logitech G703 - 200 kr

• Ubiquiti UniFi USG - 200 kr

• Mobvoi TicWatch C2 - 100 kr

• Påse med vattenkylningsgrejer - Två Laing DDC 18W med akryltoppar, en drös kopplingar 13/10 mm G1/4" och en liten reservoar - 0 kr

• Tobii Eye Tracker 4C - 0 kr

• 4 st Aeotech Nano Dimmer - 0 kr

• Antistatmatta modell stor - 0 kr

• USB 2.0 - Ethernet adapter - 0 kr

• HDMI - DVI - sladd - 0 kr

Jag har försökt att sätta rimliga priser på det jag tar betalt för men känns det som ocker är det bara att säga till i annonstråden så kan vi säkert komma överens. Betalning sker med Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad av liten reservoar - 0 kr

Tobii Eye Tracker 4C och antistat matta

Permalänk
Medlem

Sorry reservoar kom med av misstag

Permalänk
Administrativ avgift

Ubiquiti UniFi USG 100 + frakt om du orkar skicka

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av Tobii Eye Tracker 4C.

250kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timonski:

Intresserad av liten reservoar - 0 kr

Tobii Eye Tracker 4C och antistat matta

Du har fått PM!

Skrivet av andra94:

Ubiquiti UniFi USG 100 + frakt om du orkar skicka

Jag satte ju endast avhämtning i annonsen för att jag är rätt otaggad på att skicka men jag noterar ditt bud ändå och överväger det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xankrig1:

Är också intresserad av Tobii Eye Tracker 4C.

250kr?

Noterat. Timonski var före dig så jag inväntar besked om hen också vill lägga ett bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Noterat. Timonski var före dig så jag inväntar besked om hen också vill lägga ett bud.

Jag kikade lite närmre och vill nog plocka upp en nyare modell.
Tar tillbaka mitt bud.

Sorry för trubblet.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av MrPasty:

Du har fått PM!

Jag satte ju endast avhämtning i annonsen för att jag är rätt otaggad på att skicka men jag noterar ditt bud ändå och överväger det.

Yes förstod men om ingen annan vill hämta så kan det ju vara värt o skicka istället för soptippen

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av xankrig1:

Jag kikade lite närmre och vill nog plocka upp en nyare modell.
Tar tillbaka mitt bud.

Sorry för trubblet.

Inga problem alls. Då har Timonski första tjing igen.

Inga problem. Då är den fortfarande tillgänglig gratis mot upphämtning

Skrivet av andra94:

Yes förstod men om ingen annan vill hämta så kan det ju vara värt o skicka istället för soptippen

Helt rätt tänkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPasty:

Har äntligen gjort ett ryck och rensat i förrådet! Här är datorgrejerna som jag behöver er hjälp att bli av med:

• Das Keyboard 4 Ultimate - Nordisk layout, bruna brytare, väldigt sparsamt använt - 1000 kr

Jag har försökt att sätta rimliga priser på det jag tar betalt för men känns det som ocker är det bara att säga till i annonstråden så kan vi säkert komma överens. Betalning sker med Swish.

Läs hela annonsen här

Bjuder 800kr för tangentbordet, har du vägarna förbi Solna eller stan?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vattenkylningsdelarna är sålda.

Skrivet av Mod:

Bjuder 800kr för tangentbordet, har du vägarna förbi Solna eller stan?

Noterat. Jag kan nog svänga förbi Solna någon dag under helgen om ingen dyker upp och budar över innan dess!

Permalänk

Mobvoi TicWatch C2 - finns den kvar? Och hur är skicket isf på den? Blev intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beardedroadrunner:

Mobvoi TicWatch C2 - finns den kvar? Och hur är skicket isf på den? Blev intresserad

Den finns kvar. Skicket är helt okej. Armbandet är i konstläder och lite slitet på insidan men annars är det inga konstigheter. Inga repor och piggt batteri.

Permalänk
Skrivet av MrPasty:

Den finns kvar. Skicket är helt okej. Armbandet är i konstläder och lite slitet på insidan men annars är det inga konstigheter. Inga repor och piggt batteri.

Skicka PM så köper jag den.