Samsung HW-Q990C/Q995C Soundbar - Den dedikerade tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Kanske bäst och bara köra på, prata med grannen efter någon månad om ni möts i trapphuset "tjena du jag kollar mycket film, säg till om ljudet stör dig"

För säger du till i början och vad källan är så kommer de gå runt antingen medvetet eller omedvetna att leta "fel". Blir ren placebo effekt att hitta störande/irriterande ljud eftersom du redan planterat fröet att det är du som stör

Jo, det stämmer. är nog bättre att göra så

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Vilken nivå brukar du köra på? Tolkar det som att det sträcker sig mellan -12 till +6?

Oj, det är detta jag är rädd för. Blev det klagomål även fast du hade lägsta på suben?

Jag testade kort att köra på lägsta men tog ändå bort subben. ville inte ha grannarna ståendes utanför min dörr igen. Har som sagt vant mig. Tyckte dessutom sourrandet blev bättre, inbillning kanske.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Yes, det gick bra att gömma kablarna inuti stativen. Lättast gjordes det genom att dra kabeln genom en sektion i taget och montera allt eftersom.

Jag har 995D, vill bara säkerställa att det är samma fäste så det även funkar till D innan jag beställer, vet du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greven78:

Jag har 995D, vill bara säkerställa att det är samma fäste så det även funkar till D innan jag beställer, vet du?

Jag har också 995D, så det funkar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 64 GB DDR5-6000 CL36 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Jag har också 995D, så det funkar.

Funkar även fint med Q990C!
Dock märkte jag att när jag drar åt de två skruvarna som sitter på "skenan" på baksidan att fötterna på högtalaren lyfter från plattan. Drog såklart inte åt hårt, men jag fick dribbla lite innan jag fick fötterna stadigt på plattan och skruvarna åtdragna. Har barn som gärna är där och pillar, så det behöver sitta fast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Viktigt tips, tack! Hittar inte längre min via smart things-appen, ska kolla igenom det imorgon igen.

Har råkat ut för detta med, har det löst sig för dig?

Visa signatur

Mvh Fisen!
CPU:Intel Core i7-3770K@4,5Ghz |Kylare: Antec Kuhler H2O 620 |Mobo: Asus Sabertooth Z77|RAM: G.Skill Ripjaws X 16GB DDR3|Grafik: Gigabyte R9 290 OC Windforce |OS:Windows 8.1 64 bit|Chassi:Fractal Design Define R3, Svart|Hårddisk SSD Samsung EVO 250 |Nättagg: Fractal Design Newton R2, 650W, modulär, 80 PLUS|Övrigt:Skärm AOC Q2963Pm - 29"|