Permalänk

Apple Watch Series 9 GPS 45mm

Hej! Säljer nu min Apple Watch Series 9 GPS 45mm (silver aluminium) med ett sport loop armband. Inga repor på skärmen men finns en väldigt tunn repa på boetten som syns i vissa vinklar (se bild). Då jag återställt klockan och ej har någon iPhone kan jag ej se batterihälsa. Har dock inte märkt nån skillnad mot när den va ny. Originalkartonger finns kvar. Inköpt på Apple oktober 2023 och digitalt kvitto finns.

Kom med bud!
Köp nu pris: 2200 kr

Finns i Älvängen, norr om Göteborg. Föredrar hämtning men går att skicka mot förskottsbetalning och köparen betalar frakt. Betalning sker endast med Swish. Som vanligt så säljer jag till vem jag vill och om jag vill.

Har gjort flera affärer på sweclockers innan utan problem och har goda marknadsreferenser.

Tveka inte att fråga om ni undrar över något.

Mvh,
Andreas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600 | Moderkort: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | GPU: MSI RTX 3070 Suprim | Minnen: Kingston DDR5 6000MHz 2x16GB | PSU: Seasonic FOCUS GX 850W | CPU-kylare: Deepcool Castle 360EX | SSD: Kingston FURY Renegade 2TB | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Profil på Swedroid: Reddington

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr hämtar när som
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Permalänk
Medlem

1300+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 400 kr + Frakt
Permalänk
Medlem

Kan klockan ha internet utan Wifi? Kan jag lyssna på Spotify genom klockan och lämna telefonen hemma när jag är ute och springer?

Mvh

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Skrivet av s3ns3n:

Kan klockan ha internet utan Wifi? Kan jag lyssna på Spotify genom klockan och lämna telefonen hemma när jag är ute och springer?

Mvh

Klockan har inte LTE (eget simkort) utan man får i så fall spara ner spotifylistan på klockan innan man ger sig ut i löpspåret

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600 | Moderkort: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | GPU: MSI RTX 3070 Suprim | Minnen: Kingston DDR5 6000MHz 2x16GB | PSU: Seasonic FOCUS GX 850W | CPU-kylare: Deepcool Castle 360EX | SSD: Kingston FURY Renegade 2TB | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Permalänk
Nytt bud: 1 500 kr +Frakt
Permalänk
Medlem

1700+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Asus TUF OC RX 7900XTX 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Köper det gärna för utsatt pris ifall du kan vänta tills lönen imorgon

Permalänk

Klockan blev såld på annat håll så kommer behöva avsluta den här annonsen.

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur