Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem

Tänk typ Paper mario

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Far Cry 4 är nu 60 fps på PS5.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

PS+ Essential Maj 2025:

-Ark: Survival Ascended
-Balatro
-Warhammer 40,000: Boltgun

https://blog.playstation.com/2025/04/30/playstation-plus-mont...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

<Uppladdad bildlänk>

Skam den som ger sig. Men det kommer bara sluta med att jag får dåligt självförtroende av att spela det spelet. Så jag låter nog bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

99 av 100 spel kommer vara bortglömda om 50 år. Balatro har bra chans att fortfarande spelas om 50 år. Spelet har tidlös gameplay.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Ni som har ps5 PRO skulle ni säga det är värt köpa nu,

Xbox höjde precis priset med 50 euro per konsol.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolgrävare

Rykten är att PS6 kommer ut 2027, har en brutal backlog så kanske väntar på GTA VI tills dess för att få lite mer ögongodis ✌️

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Rykten är att PS6 kommer ut 2027, har en brutal backlog så kanske väntar på GTA VI tills dess för att få lite mer ögongodis ✌️

Sent 2027 i November. Blir en en lång väntan på GTA VI då

Permalänk
Medlem

Perfekt att köra första genomspelningen på PS5/Pro nästa år och sedan på PS6 i slutet av 2027. 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Skillnaderna mellan generationerna minskar. Ta t ex the last of us part 2. Jämför PS4 Pro med PS5 Pro. Det är en skillnad! Men är den megastor? Då är det en konsol mellan dem!

Jag misstänker att det inte blir alls stor skillnad mellan PS5 Pro och PS6. På PS5 tog det ett tag att uppdatera GTA5 till PS5. Jag misstänker att väntan blir lång om man vill ha markant bättre grafik. Rockstar lägger nu allt krut på att få spelet så bra som möjligt till konsol, sedan till pc. Därefter lär PS6 få sitt. Men när blir det? 2028? 2029?

Permalänk
Medlem

Verkar vara noll hype för denna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Suck. Det är en stor besvikelse att Fromsoft fokuserar på sådana saker.

Permalänk
Medlem