Webhallen - vara saknas i paketet
Trogen kund sedan många år tillbaka och har hört skräckhistorier om kundtjänsten… nu har det hänt mig också.
Beställde 3 lego sets i mitten på april. Paketet anländer efter en vecka. Känns lite liten när jag hämtar ut den men tänker inte så mycket mer på det. Ha i åtanke att det är 3st ganska små set som alla är nedsatta. Väl hemma tänker jag inte så mycket mer på det. Öppnar paketet och till min förvåning så är det bara 2 av 3 beställda sets i paketet, vilken jävla besvikelse. Det roliga i hela detta är att jag inte ens kan ljuga ihop detta då det är fysiskt omöjligt att få plats det tredje setet i paketet som jag har fått. Har skickat foto på detta också.
Har nu väntat i en vecka sen jag skicka detta till kundtjänst, det är alltså 4 arbetsdagar om man räknar bort 1a maj. Snart är det saknade setet slutsåld.
Det är egentligen småpengar men dessa 2 set jag har fått kostar mer än alla 3 tillsammans om det hade varit utan rabatt, jag går alltså back på detta om Webhallen fortsätter att ignorera som dom gör. 48h eller 72h fine men detta känns som att det är så enkelt att besvara och åtgärda men fyfan va urusel kundtjänst.
Funderar på att gå in till butiken i Bredden och fråga efter setet och sedan fråga hur denna ska få plats i paketet jag har fått?
Jag har även det så kallade ”VIP” numret, är det ens värt att ringa?
Hursomhelst detta var nog sista gången jag handlar där.
Tack för att man får avreagera sig lite.