Permalänk
Medlem

Någon som beställt från 21 run?

Hej, köpte precis ett par nya löpardojor då mina nuvarande gått över sina mil.
Hittade sidan 21 run som hade den modellen jag var ute efter till ett bra pris, inget overkligt pris utan några hundralappar billigare, ca 100kr under den billigaste jag hittat innan från annan sida.

Så jag tog och beställde. Efter det så sa polaren lite skämtsamt, akta dig så det inte är skam och du får en kopia. Det gjorde mig orolig dock och jag började googla på reviews. På trustpilot hade sidan bara 2.7/5 i betyg vilket inte är superbra och på andra sidor var det lite både bra och dåliga kommentarer. Så var ingen tydlig signal om det verkligen är scam eller om det är riktigt. Dock verkar sidan har funnits i över 10 år, vilket ändå ger lite trovärdighet.

Men då jag ändå inte är helt lugn. Så är min fråga till er här på Sweclockers. Är det nån av er som beställt ett par löpardojjor från 21 run?
Vad var då er upplevelse? Jag skiter i om leveranstid kanske var längre än förväntat osv. Det är inte noga för mig, jag vill bara veta att jag får en riktigt produkt.

Tack på förhand!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nilsson:

Hej, köpte precis ett par nya löpardojor då mina nuvarande gått över sina mil.
Hittade sidan 21 run som hade den modellen jag var ute efter till ett bra pris, inget overkligt pris utan några hundralappar billigare, ca 100kr under den billigaste jag hittat innan från annan sida.

Så jag tog och beställde. Efter det så sa polaren lite skämtsamt, akta dig så det inte är skam och du får en kopia. Det gjorde mig orolig dock och jag började googla på reviews. På trustpilot hade sidan bara 2.7/5 i betyg vilket inte är superbra och på andra sidor var det lite både bra och dåliga kommentarer. Så var ingen tydlig signal om det verkligen är scam eller om det är riktigt. Dock verkar sidan har funnits i över 10 år, vilket ändå ger lite trovärdighet.

Men då jag ändå inte är helt lugn. Så är min fråga till er här på Sweclockers. Är det nån av er som beställt ett par löpardojjor från 21 run?
Vad var då er upplevelse? Jag skiter i om leveranstid kanske var längre än förväntat osv. Det är inte noga för mig, jag vill bara veta att jag får en riktigt produkt.

Tack på förhand!

Hur betalade du?

Jag kollade lite på sidan nu. Det verkar vara ett företag i Nederländerna. Jag tror inte att du riskerar att inte få rätt grejer. Däremot är min erfaranhet av liknande sidor att leveransen kan ta tid och att det ibland kan vara svårt att få hjälp om det blir problem.

Men har du betalat med Klarna eller kort så blir det klart mer säkrare eftersom du kan reklamera leveransen genom Klarna eller kortbolaget om du inte får rätt skor.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Okej, det får mig att känna mig lite lugnare i alla fall
Jo jag valde Klarna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte 3 par Asics GT-2000 där förra året på REA...det var ca halva priset jämfört med svenska butiker just då...absolut inga konstigheter förutom några dagar längre leverans jämfört med här hemma!