Största nyheterna från Computex

Permalänk
Melding Plague

Största nyheterna från Computex

Vi samlar åtta av de viktigaste nyheterna från mässan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Största "nyheten" är ju vita AM5 moderkort som inte är ruggigt fula, dock från Gigabyte...

Permalänk
Medlem

"Nja" var Computex 2025.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Rätt nice Computex. GPUer, OLED skärmar och lite smått och gott från Calles bevakning.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | Ryzen 9600X - ASUS Prime 9070 XT

Permalänk
Medlem

Själv tyckte jag Asus glossy 32" "true black" WOLED var mest intressanta nyheten. Ser framemot reviews på dem i höst!

Permalänk
Medlem

Jag tyckte Noctuas nya PSU:er i lägre, mer rimliga effekter samt Silverstone CS383 var mest intressanta men ingen tycks hålla med mig 🤣

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Inget habegär denna gång.

Visa signatur

▂▃▄▅▆▇█▓▒░PCMR░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Permalänk
Medlem

Cherrys nya IK-brytare såg intressant ut, ska bli kul o se vilka tangentbord som hittar ut på marknaden

Permalänk
Medlem

Hunnit med rätt många videos från olika yt folk och rätt intressanta saker som kommit upp från mässan. Nya CPU-kylningstekniker och chassin som kan vara intressanta förutom fisktankar.

Men just nu är jag mest nyfiken på om Be Quiet:s nya möss är tysta brytare på eller inte, och när de kommer till handeln. Fått två olika uppgifter än så länge.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se

Permalänk
Medlem

Ducky har sådana brytare på tangentbord idag. Jag har själv ett Ducky Mini X med induktansbrytare. https://ducky.global/products/one-x-mini-wireless

Kan inte klaga på brytarna men Duckys mjukvara lämnar en del att önska, även om den är helt webbaserad vilket är trevligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

*gäsp*

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Grym insats Calle,
fast gäsp på produkterna tyvärr-
oavsett, tack.

Visa signatur

Gapar ofta efter galen fågel i fel tunna.

Permalänk
Medlem

Noctua x Pulsar musen får gärna komma så snabbt som möjligt.