Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Det var ju dumt, då får man avboka och sedan köpa igen... bara massa merarbete.

Haha nej, alltså att priset justeras när du väl hämtar ut paketet om det var högre vid förhandsbokningen. Var det lägre innan så behåller du det lägsta!

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB

Permalänk
Medlem

Webhallen bekräftar flytten till Solna C på Facebook/Instagram Story.

Nu är säkert hyrorna sinnessjukt höga i MOS och butiken har noga bara setts som ett skyltfönster och knappast gått med vinst.
(Gör någon av Webhallens butiker det?)

Valet av Solna Centrum blir jag dock inte klok på, ett halvtråkigt och halvförvirrande (Aldrig blivit klok på designen och layoten på det centrumet, omöjligt att orientera sig!) lokalcentrum. Men man kanske ville vara kvar i norrort och fick en bra hyresdeal.

Solna Centrum skriver själva att de öppnar 25/4 och vi får se om det blir några öppningserbjudanden i samband med detta!
https://solnacentrum.se/2025/03/21/webhallen-oppnar-25-4/

Permalänk
Medlem

Har ni slutat med instabox som leveransalternativ ? Får upp bara 3 fraktsätt och det är bara genom posten ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Har ni slutat med instabox som leveransalternativ ? Får upp bara 3 fraktsätt och det är bara genom posten ?

<Uppladdad bildlänk>

Kanske beror på vart i landet? Jag får Instabox som val. Bor i Stockholm

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Inaktiv

En stor del av fyndvarorna kan nu bara "köpas i butik", trots att de står som webblager?

@Webhallen får gärna förklara hur de har tänkt här. Min spontana tanke var att det kanske blev för dåliga marginaler att skicka internt från butik till centrallager & sen ut ut till kund, men iaf tidigare har det väl skickats ut direkt från butik också?

Inlägg flytttat, har inget med bonusnivåer att göra. // MOD
Permalänk

Fick en kod på 150 kr nu när jag fyllde år, skitnajs!
Problemet är att den inte fungerar
Det är även felstavat i mailet så en det står "Använd koden xxxxi kassan" istället för "Använd koden xxxx i kassan". Men fungerar inte om man tar bort i:et heller. Bra skit där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Det är även felstavat i mailet så en det står "Använd koden xxxxi kassan" istället för "Använd koden xxxx i kassan". Men fungerar inte om man tar bort i:et heller. Bra skit där.

Jag fick också en kod nyligen
Har samma text MEN sista bokstaven före kassan är inte ett i, så koden ska nog ha i som sista bokstav i ditt fall.
Jag har inte använt min kod än så vet inte om jag åker på samma problem som dig än dock...

*edit*
Dum fråga men är du inloggad? annars funkar inte koden...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Skrivet av Roger W:

Har samma text MEN sista bokstaven före kassan är inte ett i, så koden ska nog ha i som sista bokstav i ditt fall.
Jag har inte använt min kod än så vet inte om jag åker på samma problem som dig än dock...

*edit*

Även jag fick en rabattkod vilket var trevligt! Koden var fetmarkerad i mailet och fungerade fint några veckor efter att jag fick första mailet

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB

Permalänk
Medlem

Tänkte ge webhallen en chans jag inte gett dem på många år.
Det var sista gången jag beställde något från webhallen. De måste ha den sämsta kundtjänsten i branschen. Gjorde en beställning 18 maj, blev skickat den 19 maj. Posten har inte levererat. Skrev till kundtjänst den 27 maj och har fortfarande inte fått svar. Chatten är aldrig igång och telefontider som är sämre än bankers öppettider.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirfalk:

Tänkte ge webhallen en chans jag inte gett dem på många år.
Det var sista gången jag beställde något från webhallen. De måste ha den sämsta kundtjänsten i branschen. Gjorde en beställning 18 maj, blev skickat den 19 maj. Posten har inte levererat. Skrev till kundtjänst den 27 maj och har fortfarande inte fått svar. Chatten är aldrig igång och telefontider som är sämre än bankers öppettider.

Helt makalöst... känns som hela kundtjänsten är nerlagd typ..

Permalänk
Skrivet av Roger W:

*edit*

Tror inte vi har samma mail, för sista ordet innan kassan skall vara "i". Vem säger "Använd din kod xxxx kassan"??
Jajjamen, är inloggad. Har följt kraven som står längst ner i mailet och det är att man skall vara inloggad, gäller vid 1 köp och inom 14 dagar. Tyvärr så har ju inte supporten svarat fast jag skrev till de i måndags

Skrivet av joeldeluxe:

Även jag fick en rabattkod vilket var trevligt! Koden var fetmarkerad i mailet och fungerade fint några veckor efter att jag fick första mailet

Min kod är inte fetmarkerad. Känns ju nästan som ett jäkla bluffmail haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Tror inte vi har samma mail, för sista ordet innan kassan skall vara "i".
Vem säger "Använd din kod xxxx kassan"??

Håller med meningsbyggnaden är kass
Men faktum kvarstår: sista i:et som du ser i ditt mejl ÄR en del av koden, dvs det är inte felstavat/felformatterat så att det saknas ett mellanslag. (jag hade samma text)

Så kopiera hela koden (allt mellan mellanslagen, dvs inklusive sista "i" för din kod) så bör det funka. Det gjorde det för mig

Skrivet av Isakksson:

Min kod är inte fetmarkerad. Känns ju nästan som ett jäkla bluffmail haha

Det var inte min heller vill jag minnas. Inte helt säker dock och nu hittar jag inte mejlet längre...

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Roger W:

Håller med meningsbyggnaden är kass
Men faktum kvarstår: sista i:et som du ser i ditt mejl ÄR en del av koden, dvs det är inte felstavat/felformatterat så att det saknas ett mellanslag.

Så kopiera hela koden (allt mellan mellanslagen, dvs inklusive sista "i" för din kod) så bör det funka. Det gjorde det för mig

Det var inte min heller vill jag minnas. Inte helt säker dock och nu hittar jag inte mejlet längre...

Tro mig, jag har testat alla möjliga kombinationer, koden fungerar inte.
Får helt enkelt invänta svar, om jag ens får det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Tro mig, jag har testat alla möjliga kombinationer, koden fungerar inte.
Får helt enkelt invänta svar, om jag ens får det

Ok förstår, trist och riktigt dåligt att du inte får någon respons alls

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Helt makalöst... känns som hela kundtjänsten är nerlagd typ..

Har för övrigt fortfarande inte fått svar.