Märklig upplevelse av Airmee

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Fast har dom så dåligt betalt då?

Skrivet av Jumpcut:

Ja, inte är det bra iaf. Sen är det ju ett ganska enkelt jobb och kan tänka mig att det står folk i kö för arbetslösheten är ändå ganska hög.

Ja folk får ta det dom får som arbetslös.
Det är väl ändå ganska standard timlön som transportare. Det är inte pissdåligt.
Men det är inte allt. Det är egna hälsan oxå. Stressa ihjäl sig för folks jävla shien skit som dom ändå bara kastar för det va skit.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Visade du Airmee videon eller informerade du dom att du filmade när chauffören bokstavlig talat slänger paketet på marken?

Jodå, ingen respons.

Permalänk
Medlem

Funkar hyfsat med Airmee här, fast leveransen sker inte alltid som önskat vid dörren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlixSPQR:

Funkar hyfsat med Airmee här, fast leveransen sker inte alltid som önskat vid dörren.

Nä det är lite av ett lotto beroende på vem som kör ut.

Permalänk
Medlem

För något år sedan var Airmee riktigt dåliga där jag bor har blivit bättre med tiden dock så väljer om jag kan Best Transporter.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mk: ASUS PRIME B450M-A GPU: XFX AMD Radeon RX 6750 XT Core Gaming Ram: G.Skill Trident Z RGB Series 16GB 3200MHzChassi: NZXT H7 Elite Nätagg: NZXT C750 750W v2Hd: Kingston SSDNOW A1000 240GB M.2, Samsung 850 EVO SSD 250GB, Samsung SSD 860 PRO SSD 512GB x 2 Skärm: Acer KG241