Söker defekta/otestade playstation 1 och 2

Permalänk
Medlem

Söker defekta/otestade playstation 1 och 2

Hej, som sommarprojekt vill jag försöka laga/renovera gamla playstation. Om ni har någon gammal ps1 eller ps2 liggandes i gömmorna så hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

https://www.tradera.com/item/301306/678848466/playstation-2

Här är en från tradera som avslutas om några timmar. ^^

Permalänk
Medlem

Hur många ps2 är du intresserad av? har nog 2 eller 3st. Dock funkar nog iaf 1-2 av dem

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem

Har ett gammalt ps2 som år defekt.
Om jag kommer ihåg rätt så startar det helt som vanligt, men ps1 spel kan det läsa av skivan när man stoppar i men inte starta spelen. Ps2 spel fungerar som vanligt.
Kan ta fram och kolla av de om det om jag får lite tid över och det skulle vara av intresse.

Visa signatur

CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

Använder Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seveni:

https://www.tradera.com/item/301306/678848466/playstation-2

Här är en från tradera som avslutas om några timmar. ^^

Rackarns, hann inte på den

Skrivet av billyskate:

Hur många ps2 är du intresserad av? har nog 2 eller 3st. Dock funkar nog iaf 1-2 av dem

Skrivet av Zilanto:

Har ett gammalt ps2 som år defekt.
Om jag kommer ihåg rätt så startar det helt som vanligt, men ps1 spel kan det läsa av skivan när man stoppar i men inte starta spelen. Ps2 spel fungerar som vanligt.
Kan ta fram och kolla av de om det om jag får lite tid över och det skulle vara av intresse.

Skickat PM för att hålla isär