Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem

Balolo skrivbordshylla

Intressekoll på min skrivbordshylla
Balolo Desk Shelf 1000kr
Den är i bra skick och den säljs utan tillbehör.
Vid intresse kan jag skicka mer bilder, men svårt just nu då den fortfarande används.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur hög är den?
Den där, vad jag gissar är en surfplattehållare?
Inte så att den kan ingå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Intressekoll på min skrivbordshylla
Balolo Desk Shelf 1000kr
Den är i bra skick och den säljs utan tillbehör.
Vid intresse kan jag skicka mer bilder, men svårt just nu då den fortfarande används.

Läs hela annonsen här

Skrivet av Celphish:

Hur hög är den?
Den där, vad jag gissar är en surfplattehållare?
Inte så att den kan ingå?

Glömde citera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Glömde citera

Hej, den är 11,5cm hög, du kan få surplattehållaren för 300 extra, kostar 450kr ny

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Hej, den är 11,5cm hög, du kan få surplattehållaren för 300 extra, kostar 450kr ny

Ska fundera lite.
det är lite mycket pengar, 1300 när jag tagit en hylla från ikea å 5 ben för totalt kanske 250kr, mins ipadhållaren då.

Men ska suga lite på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Ska fundera lite.
det är lite mycket pengar, 1300 när jag tagit en hylla från ikea å 5 ben för totalt kanske 250kr, mins ipadhållaren då.

Men ska suga lite på den.

Hej, vill gärna bli av med hyllan framförallt då jag vill gå till den större modellen de har, för förstår att det är en niche produkt jag säljer, fördelen med denna är att du vid deras hemsida kan köpa flera tillbehör som facket som sitter fast under hyllan.

Var är summan du känner är det högsta du kan gå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Hej, vill gärna bli av med hyllan framförallt då jag vill gå till den större modellen de har, för förstår att det är en niche produkt jag säljer, fördelen med denna är att du vid deras hemsida kan köpa flera tillbehör som facket som sitter fast under hyllan.

Var är summan du känner är det högsta du kan gå?

Jag får avstå, har annat jag måste prioritera tyvärr. Lycka till med försäljningen!