Elgiganten build i delar.
Hej jag köpte ett elgiganten build förra månaden när dom hade rabatt på några olika builds, köpte det mest för att jag tyckte det var en bra deal och tänkte ta beslut senare om jag ska behålla eller sälja det vidare. Jag spelar bara classic wow och oldschool runescape så jag behöver inte mer än mitt gamla gtx 1080 och i7 7700 så väljer att se om någon är intresserad av att köpa paketet. Jag har enbart öppnat upp boxen allt kom så allt är helt oöppnat.
Där är 5 års inskickningsgaranti på allt.
https://www.elgiganten.se/product/gaming/datorkomponenter/elg...
Här kommer specsen.
AMD ryzen 7 9800X3D
Gigabyte Geforce 5070 ti windforce
Asus tuf gaming X870
Kingston FURY Beast RGB 32GB DDR5 RAM 6000MT/s CL30 (svart)
Cooler Master MasterLiquid 240 Core II RGB CPU vätskekylare (svart)
Cooler Master MWE Gold V2 ATX 3.1 850W nätaggregat
Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 NVMe M.2 intern SSD (2TB)
Chassi: NZXT H5 Flow RGB 2024 PC-chassi (svart)
Jag betalade 21500 kr för paketet på rabatt och jag har inget emot att gå plus men köpte inte det för att enbart kränga det dyrare utan som jag skrev i början av tråden så slog jag till på en bra deal och tog ett beslut senare.
Jag är ny medlem på sweclockers så jag är förstår om någon blir suspekt, har läst här i många år utan att vara medlem och sett att det hänt bedrägerier, för att en eventuell köpare ska känna sig säker så ser jag gärna att det hämtas hemma hos mig, jag bor 2 mil utanför Helsingborg i Kvidinge. Vill ni ha fler bilder osv så löser jag såklart det.
Ser helst att jag säljer allt i ett men vid svalt intresse kommer jag att försöka sälja del för del, sätter startpris på 21500 och bud.
Mvh Filip